۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
برنامه توسعه‌ای شبکه تلفن همراه در گلستان اجرا می‌شود
مدیر مخابرات منطقه گلستان:

برنامه توسعه‌ای شبکه تلفن همراه در گلستان اجرا می‌شود

گرگان- مدیر مخابرات منطقه گلستان از اجرای برنامه توسعه‌ای شبکه تلفن همراه در استان خبر داد و گفت: در فاز هشت عملیات توسعه‌ای، چالش پوششی مناطق مشکل‌دار استان رفع می‌شود.

غلامعلی شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امسال برنامه بزرگ توسعه‌ای تلفن همراه در گلستان اجرا و تحولی عظیم در افزایش کیفیت و تکمیل پوشش شبکه تلفن همراه ایجاد می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای پروژه فاز هشت عملیات توسعه‌ای در استان، ۱۶۰ سایت جدید تلفن همراه راه‌اندازی می‌شوند و ۱۷۰ سایت موجود ارتقاء نسل پیدا می‌کنند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح چالش پوششی مناطق مشکل‌دار استان رفع می‌شود، ادامه داد: این سایت‌های جدید در مناطق شهری، روستایی، توریستی و بین جاده‌ای احداث می‌شوند.

وی با بیان اینکه مناطقی که پوشش تلفن همراه در آن‌ها ضعیف است، در اولویت اجرا قرار دارند، تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح در استان بیش از چهار هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام و تحولی عظیم در همراه اول استان ایجاد می‌شود.

شهمرادی با تأکید بر اینکه برای اجرای این طرح توسعه‌ای در گلستان به همراهی مردم نیاز داریم، خاطرنشان کرد: به دلیل شایعات در برخی از نقاط شاهد ممانعت مردم در نصب دکل‌ها هستیم در شرایطی که سازمان انرژی اتمی در مجامع مختلف اعلام کرده است که سیگنال‌ موبایل ضرری ندارد و سرطان‌زا بودن این تشعشئات اثبات شده نیست.

کد خبر: ۱۹٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha