۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
«محمد عابدی نژاد» مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه شد

«محمد عابدی نژاد» مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه شد

رفسنجان- «محمد عابدی نژاد» به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه منصوب شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه، در محل شرکت سرمایه‌گذاری، با حضور یزدانی مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس و با تصویب هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، محمد عابدی نژاد به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی شد و از زحمات و تلاش میلاد شمس مدیر عامل قبلی این هلدینگ قدردانی شد.

عابدی نژاد از سال ۱۳۸۴ لغایت ۱۳۹۰ رئیس سازمان صنایع و معادن استان کرمان و از سال ۱۳۹۰ لغایت ۱۳۹۲ به عنوان رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمان را بر عهده داشته است، از سال ۱۳۹۲ مدیریت عامل هلدینگ معدنی آریا فاتح خاورمیانه و در آخرین سوابق ایشان مشاور معاونت هماهنگی و کسب و کار وزارت صمت به چشم می خورد.

هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه با نماد سرچشمه یکی از شرکت های بزرگ و قدرتمند منطقه است که در این سالها پروژه های بزرگی را در حوزه صنایع مس به اجرا رسانده است. هیئت مدیره این هلدینگ جهت پویایی مجموعه و در راستای ارتقای ارزش سهام و صیانت از سرمایه های سهامداران، با ارزشمند خواندن تلاشهای اثربخش مدیریت قبلی، با توجه به سوابق مدیریتی و تسلط عابدی نژاد بر حوزه صنعت، معدن و تجارت، او را به عنوان مدیرعامل این مجموعه منصوب کرد.

کد خبر: ۱۹۴٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha