۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
برداشت بیش از ۱.۴ میلیارد دلار رمزارز از بایننس طی یک شبانه روز| CZ: برداشت ها عادی است!
افزایش دامنه ترس پیرامون صرافی بایننس؛

برداشت بیش از ۱.۴ میلیارد دلار رمزارز از بایننس طی یک شبانه روز| CZ: برداشت ها عادی است!

با افزایش شایعات مربوط به احتمال ورشکستگی صرافی بایننس طی روزهای گذشته، چانپنگ ژائو (CZ) از برداشت بیش از ۱.۴ میلیارد دلار رمزارز طی شبانه روز گذشته توسط مشتریان این صرافی خبر داد.

به گزارش بازار؛ با افزایش شایعات مربوط به احتمال ورشکستگی صرافی بایننس طی روزهای گذشته، چانپنگ ژائو (CZ) با انتشار پیامی توئیتری از برداشت بیش از ۱.۴ میلیارد دلار رمزارز طی شبانه روز گذشته توسط مشتریان این صرافی خبر داد.

بر اساس این گزارش، ژائو با تایید تلویحی موضوع ایجاد ترس در میان مشتریان بایننس، اعلام کرد که میزان برداشت ها همچنان ناچیز بوده و بسیار کمتر از پنج تاریخ ثبت شده برای برداشت های حداکثری از این صرافی طی سال های گذشته قرار دارد و لذا مشکلی برای بایننس و مشتریان این صرافی بزرگ به وجود نخواهد آمد.

گفتنی است، فروپاشی صرافی FTX که از بزرگترین صرافی های رمزارزی جهان به حساب می آمد، منجر به ایجاد این ترس در میان سرمایه گذاران صرافی های رمزارزی شده که احتمال فروپاشی هر یک از آنها در وضعیت فعلی بازار وجود دارد.

در پی ایجاد این ترس و افزایش میزان برداشت های مشتریان از بایننس، رمزارز بایننس کوین (BNB) نیز با افت قیمت شدید طی روزهای گذشته مواجه شده و قیمت فعلی آن حدود ۲۷۴ دلار قرار دارد. با اینحال، به اعتقاد کارشناسان، میزان برداشت های زیاد انجام شده از بایننس طی روزهای گذشته به طور طبیعی می بایست منجر به ریزش بیشتر قیمت بایننس کوین می شد که تاکنون این ریزش توسط ذخایر قدرتمند صرافی بایننس کنترل شده است.

بسیاری از اکانت های فعال و تریدرهای مشهور بازار نیز طی روزهای گذشته نسبت به افزایش ترس در خصوص احتمال فروپاشی این صرافی مشهور هشدار داده و از هواداران خود خواسته اند ار خرید رمزارز بومی این صرافی یعنی BNB به شدت خودداری کنند.

کد خبر: ۱۹۴٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha