۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
وضعیت ارتباطات مخابراتی در روستاهای زنجان قابل قبول است
سرپرست مخابرات منطقه زنجان:

وضعیت ارتباطات مخابراتی در روستاهای زنجان قابل قبول است

زنجان - سرپرست مخابرات منطقه زنجان به وضعیت ارتباطی تلفن همراه در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه وضعیت ارتباطی تلفن ثابت، همراه، دیتا و ارتباطات روستایی قابل قبول است. 

به گزارش خبرنگار بازار، همایون دلجویی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده منتخب شهرستان های ابهر،خرمدره و سلطانیه به میزبانی دفتر خود گفت: مخابرات منطقه زنجان در راستای نیل به اهداف تعیین شده شرکت مخابرات ایران برای ارائه سرویس های مطلوب ارتباطی گام برمی دارد که در این راستا تاکنون با به روز رسانی امکانات مخابراتی در شهرستان‌ها و روستاهای استان، خدمات قابل توجهی ازقبیل:ADSL-VDSL وFTTH به مشترکین ارائه می شود.

وی اظهار کرد: برگردان تلفن‌های ثابت روستایی بر روی شبکه همراه اول درسال گذشته گامی بزرگ برای ارائه خدمات موبایل به مشترکان است. 

سرپرست مخابرات منطقه زنجان، اجرای فیبرنوری در مسیر شهرستان‌های ابهر به خدابنده را در راستای بالابردن کیفیت خدمات ارتباطی اعلام کرد و افزود: از سال گذشته برای بهبود شبکه مخابراتی در شهرستان‌های ابهر،خرمدره و سلطانیه گام‌های مهمی برداشته شده است. 

دلجویی بر توسعه ارتباطات با تجهیزات به‌روز در شهرستان‌های ابهر و خدابنده تاکید کرد و افزود: مخابرات زنجان در ارزیابی با سایر استان‌ها در بخش هسته مرکزی( Core) دارای رتبه (Grade) A بوده و جزو پنج استان برتر کشور است.

وی بر توسعه شبکه همراه اول در زنجان تاکید کرد و گفت: با تلاش های شبانه روزی کارشناسان شبکه ارتباطات سیار در استان با اجرای طرح توسعه فاز هشت ارتباطات سیار از آذرماه سال گذشته تاکنون، ۱۶۵ سایت در سطح استان ارتقاء یافته اند. 

سرپرست مخابرات منطقه زنجان، به وضعیت ارتباطی تلفن همراه در استان اشاره کرد و یاد آورشد: خوشبختانه وضعیت ارتباطی تلفن ثابت، همراه، دیتا و ارتباطات روستایی قابل قبول است. 

کد خبر: ۱۹٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha