۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
احصای ۱۴ ظرفیت و چالش حوزه کشاورزی بوشهر| باشگاه کشاورزان جوان در کشور ایجاد می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

احصای ۱۴ ظرفیت و چالش حوزه کشاورزی بوشهر| باشگاه کشاورزان جوان در کشور ایجاد می‌شود

بوشهر- اورعی مشاور وزیر جهاد کشاورزی از احصای ۱۴ ظرفیت و چالش حوزه کشاورزی استان بوشهر خبر داد و گفت: با توجه به افزایش سن کشاورزان کشور، بزودی باشگاه کشاورزان جوان در سطح کشور ایجاد خواهد شد.

حمید اورعی در حاشیه نشست امنیت غذایی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دولت سیزدهم از زمان شروع به کار، تاکید زیادی بر توجه به امنیت غذایی مردم داشته و اقدامات مناسبی نیز در این راستا انجام شده است.

وی با اشاره به پیشتازی استان بوشهر در اجرای طرح الگوی کشت افزود: با بررسی‌های میدانی که از مزارع استان انجام شده، این استان در اجرای طرح الگوی کشت در سطح کشور پیشتاز است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی از راه‌اندازی باشگاه کشاورزان جوان در آینده نزدیک خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش سن کشاورزان کشور و لزوم جلوگیری از ایجاد بحران در بخش کشاورزی، طرحی تحت عنوان " باشگاه کشاورزان جوان" را در وزارتخانه دنبال کرده‌ایم که بزودی نتیجه می‌دهد.

اورعی به نتایج سفر به استان بوشهر اشاره کرد و گفت: با بازدیدها و جلسات متعددی که در بوشهر داشتیم، تعداد ۱۴ ظرفیت و چالش عمده را برای اتخاذ تصمیمات مناسب در وزارتخانه احصا کردیم که پیگیری این موارد بزودی آغاز و منتج به نتیجه می‌شود.

وی یادآور شد: حوزه اقتصادی استانداری بوشهر، نگاه ویژه‌ای به کشاورزان استان دارد و در دو ماه گذشته در بحث خرما و گوجه فرنگی و آبزیان، ورود بسیار خوبی داشته است.

اورعی بیان کرد: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور در حوزه کشاورزی مورد تاکید وزیر قرار دارد و امیدوارم امسال در این عرصه نیز به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۱۹۳٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha