۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
دولت آیین‌نامه اخذ عوارض آلایندگی صنایع را هر چه سریعتر تهیه کند
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس:

دولت آیین‌نامه اخذ عوارض آلایندگی صنایع را هر چه سریعتر تهیه کند

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: ریاست جمهور دستور دهند آیین‌نامه ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده در هیأت دولت تصویب شود زیرا شهرداری شهرهای کوچک در پرداخت حقوق کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش بازار، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: مدتی است عوارض آلایندگی صنایع که مطابق ماده (۲۷) قانون مالیات بر ارزش افزوده باید آیین‌نامه آن در کمیسیون زیربنایی هیأت دولت تصویب می‌شد، پرداخت نمی‌شود و متأسفانه هیأت دولت برای این موضوع اقدامی نکرده و ۸ ماه است که شهرداری‌ها عوارض آلایندگی دریافت نکرده‌اند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ریاست جمهور دستور دهند آیین‌نامه ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده در هیأت دولت تصویب شود زیرا شهرداری‌ شهرهای کوچک در پرداخت حقوق کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت مولوی عبدالواحد ریگی گفت: رحمت خدا بر عبدالواحد که حقیقتا عبد واحد بود و عبد نفس و شیطان نبود. تا آخر نیز در راه عبودیت واحد و حمایت از ولایت فقیه به خدای واحد پیوست، ان‌شاء الله این خون‌ها مردم را بیدارتر کند.

کد خبر: ۱۹۳٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha