۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
آغاز فرآیند انتقال مالی بین بانکی اروپا، بریتانیا وآفریقا با استفاده از شبکه لایتنینگ بیت کوین
دو صرافی بزرگ رمزارزی خبر دادند؛

آغاز فرآیند انتقال مالی بین بانکی اروپا، بریتانیا وآفریقا با استفاده از شبکه لایتنینگ بیت کوین

دو صرافی رمزارزی کوین کرنر و بیتناب از آغاز همکاری مشترک برای انجام انتقال ارزهای فیات (عادی) بین اروپا، آمریکا و آفریقا با استفاده از شبکه لایتنینگ بیت کوین خبر دادند.

به گزارش بازار؛ دو صرافی رمزارزی کوین کرنر و بیتناب از آغاز همکاری مشترک برای انجام انتقال ارزهای فیات (عادی) بین اروپا، آمریکا و آفریقا با استفاده از شبکه لایتنینگ بیت کوین خبر دادند.

بر اساس این گزارش، دو صرافی یاد شده اعلام کرده اند که همکاری مشترک میان آنها به کاربران کمک خواهد کرد تا ارزهای عادی خود مانند دلار و یورو را با استفاده از شبکه بیت کوین به صورت بین قاره ای مبادله نمایند.

قرار است در این همکاری، چند شرکت و صرافی بزرگ فیات مانند «وسترن یونیون» با دو صرافی رمزارزی یاد شده به فعالیت مشترک بپردازند. گفته می شود استفاده از این روش می تواند هزینه انتقال مالی ارزهای عادی بازار را تا حد زیادی کاهش دهد.

در حال حاضر، امکان انتقال ارزهای عادی برای کاربران مستقر در بریتانیا و اروپا با برخی کشورهای آفریقایی مانند نیجریه برقرار شده است. اپلیکیشن Send Globally به کاربران جازه خواهد داد تا دلار و یورو موجود در بانک های خود را با استفاده از شبکه لایتنینگ بیت کوین از سراسر اتحادیه اروپا و بریتانیا با کشورهای کنیا، نیجریه و غنا مبادله نماید.

بر اساس الگوریتم طراحی شده برای این اپلیکیشن، مبلغ مورد نظر کاربران ابتدا به صورت اتومکاتیک بیت کوین تبدیل شده و از این طریق به حساب مقصد منتقل خواهد شد. پس از رسیدن وجه به حساب مقصد نیز همین فرآیند به صورت معکوس انجام شده و کاربران می توانند در محدوده کشورهای یاد شده ارز عادی خود را با سرعت بسیار بالاتر و البته هزینه کمتر از شبکه بین بانکی دریافت نمایند.

کد خبر: ۱۹۳٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha