۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱
واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی باکیفیت احداث شود
عضو هیات مدیره انجمن بتن ایران:

واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی باکیفیت احداث شود

عضو هیات‌مدیره انجمن بتن ایران گفت: دولت تلاش کند تا واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با تعداد واحد کمتر اما با کیفیت در دستور ساخت قرارگیرد به نحوی که طول عمر این واحدها را به دو برابر افزایش دهیم.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هرمز فامیلی عضو هیات مدیره انجمن بتن ایران امروز در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: خوشبختانه در طول مدت فعالیت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، گام‌های بلندی برای پیشبرد صنعت ساختمان بخصوص در حوزه تدوین ضوابط و آیین‌نامه‌ها برداشته شده است.

عضو هیات‌مدیره انجمن بتن ایران افزود: کمبود مسکن یکی از مهمترین معضلات حال حاضر کشور است و باید به صورت تخصصی و پایه ای حل شود. بهتر است به جای این شعار ساخت یک میلیون واحد مسکونی، تلاش نماییم تا تعداد واحد کمتر اما با کیفیت را در دستور کار قرار دهیم به نحوی که طول عمر این واحدها را به دو برابر افزایش دهیم.

وی پیشنهاد کرد تا کمیته‌ای با حضور مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و انجمن بتن تحت عنوان کنترل کیفی تشکیل شود تا در کنار کمیته ساخت بتواند در زمینه کیفی‌سازی حرکت کنند.

کد خبر: ۱۹۳٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha