۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
معرفی بهترین بازی ‌های رایگان موبایل

معرفی بهترین بازی ‌های رایگان موبایل

اگر دنبال یک بازی جدید، سرگرم کننده و در عین حال رایگان برای گوشی اندرویدی یا iOS خود هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش بازار، اگر دنبال یک بازی جدید، سرگرم کننده و در عین حال رایگان برای گوشی اندرویدی یا iOS خود هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله چند مورد از بهترین بازی های رایگان موبایل را به شما معرفی می کنیم که برای هردو سیستم عامل آی او اس و اندروید طراحی و عرضه شده اند. برخی از این بازی ها نسخه پولی هم دارند؛ اما می توانید آنها را به صورت رایگان نصب کنید و تنها در صورت نیاز به دسترسی به قابلیت های ویژه تر، نیاز به پرداخت هزینه خواهد بود. بازی هایی که در ادامه معرفی می شوند، مجموعه ای از بهترین و جذاب ترین بازی های رایگان موبایل هستند که به تازگی منشر شده اند. به توصیه کارشناسان تعمیر گوشی، بهتر است این بازی ها را از منابع معتبر (گوگل پلی و اپ استور) دانلود کنید تا مشکل یا آسیب دیدگی در دستگاه ایجاد نکنند.

جدیدترین بازی های رایگان موبایل برای اندورید و  iOS

Rocket League Sideswipe

اگر طرفدار بازی های سرعتی و رقابتی هستید،Rocket League Sideswipe  انتخابی عالی برای شماست. گیم پلی این بازی بسیار جذاب است و با ترکیب بازی هایی همچون فوتبال، ماشین و موشک های سرعتی، تجربه ای متفاوت را برای شما رقم می زند. دروازه تیم ها در دو طرف نقشه قرار گرفته است و شما باید به عنوان بازیکن، با ماشین ‌های خود به صورت انفرادی یا گروهی به حریفان گل بزنید. حفاظت از دروازه خودتان هم چالش دیگری است که این مورد از بهترین بازی های رایگان موبایل برای شما ایجاد می کند. این بازی در هردو سیستم عامل اندروید و iOS قابل اجراست و بعد از نصب آن، لازم نیست نگرانی بابت ایجاد مشکل و تعمیر گوشی اپل و سایر برندها داشته باشید.

Call of Duty

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند و تبلت ها، بازی محبوب کال آف دیوتی را می شناسند. این بازی جزو محبوب ترین بازی های سبک رویال بتل است و کاربران را در یک محیط رقابتی بسیار جذاب قرار می دهد. حالت بتل رویال ۱۰۰ نفره Call of Duty، نقشه فوق‌ العاده عظیم و بزرگی را در اختیار شما قرار می‌ دهد که به لطف حالت‌ های کلاسیک Deathmatch جذابیت های بسیار زیادی دارد. نصب این بازی و رابط کاربری آن بسیار ساده است؛ با این حال اگر مشکلی با آن داشتید، از تکنسین های تعمیر گوشی شیائومی یا دیگر برندها کمک بگیرید.

جدیدترین بازی های رایگان موبایل برای اندورید و  iOS

Asphalt ۹ Legends

یکی دیگر از بازی های رایگان موبایل که کاربران iOS و اندروید امکان دانلود و اجرای آن را دارند،Asphalt ۹ Legendsاست. در این بازی شما به عنوان بازیکن، سوار ماشین های برندهای مطرحی همچون لامبورگینی، فراری و ... می شوید و در جاده های خاص و منحصر بفرد، با رقبای خود مسابقه می دهید. طراحی ماشین ها بسیار به واقعیت نزدیک است و دقت در پرداختن به جزئیات، شما را غافلگیر خواهد کرد. گیم پلی این بازی هم بسیار خود و روان است و به گفته کارشناسان نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ، کاربران مشکلی برای نصب و اجرا کردن آن نخواهند داشت.

The Battle of Polytopia

به عنوان یکی دیگر از بهترین بازی های رایگان موبایل در بخش بازی های استراتژیک، باید به The Battle of Polytopia  اشاره کنیم که می توانید آن را با یک انگشت اجرا کنید. ماجرا از این قرار است که به عنوان یک بازیکن، آغاز تمدن یک شهر را می بینید و در مسیری رو به جلو، چالش های جذابی را تجربه می کنید. هر بازی ۳۰ دور دارد و شما باید کاری کنید که لقب بهترین تمدن را بگیرید و دیگر قبیله ها را نابود کنید. درواقع در این بازی، یک شهروند وطن دوست هستید که می توانید دیگر شهرها را فتح کرده و یا با آنها روابط دیپلماتیک داشته باشید.

Clash Royale

آخرین گزینه در فهرست بهترین بازی های رایگان موبایل، Clash Royale است که با طراحی بسیار ساده ای دارد جذاب، تجربه ای دوست داشتنی را برای کاربران رقم می زند. شما باید کارت هایی را جمع کنید و با استفاده از آنها در مسابقات شرکت کرده و حریفان خود را شکست دهید. استراتژی های مختلف، به شما کمک می کنند که مانع از دسترسی دشمن به برج های خودتان شوید. البته احتمال این که به این بازی اعتیاد پیدا کنید زیاد است!

کد خبر: ۱۹۳٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • احمد بلوچ IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      1 0
      خیلی عالی