۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
حمایت بنیاد برکت از ۲۰۰ طرح دانش بنیان مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

حمایت بنیاد برکت از ۲۰۰ طرح دانش بنیان مازندران

ساری- هادیان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران گفت: با پرداخت تسهیلات ۲۰۰ طرح دانش بنیان در استان از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد مورد حمایت قرار می‌گیرد.

سیدرضا هادیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عمل به شعار تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین تفامنامه ای بین بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل و پارک علم وفناوری استان منعقد شده است.

وی افزود: حمایت از هسته و واحدهای فناور مستقر در پارک علم وفناوری و مراکز رشد دانشگاه از جمله اهداف و محورهای تفاهمنامه بین بنیاد برکت و پارک علم وفناوری استان به شمار می رود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مازندران افزود: طبق این تفاهمنامه مقرر شد با پرداخت تسهیلات از ۲۰۰ طرح دانش بنیان و دانش محور بر تامین سرمایه مورد نیاز طرح ها حمایت لازم به عمل آید.

هادیان یادآور شد: طبق این تفاهمنامه مقرر شد تا مبلغ هزار میلیارد ریال از طریق پرداخت تسهیلات و سرمایه گذاری مورد نیاز و یا مشارکت در طرح به شیوه مشارکت در سهام مدنی از طرح های دانش بنیان حمایت شود.

به گزارش بازار، در استان مازندران بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان فعالیت دارد و ۶۷ واحد تولیدی نیز برای دانش بنیان شدن شناسیی شدند. این شرکت ها تاکنون ۶۰۰ محصول دانش بنیان تولید کرده اند.

کد خبر: ۱۹۳٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha