۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
شرکت صدرا ایرانیان تولید کننده و تجهیز کننده سالن های کنفرانس

شرکت صدرا ایرانیان تولید کننده و تجهیز کننده سالن های کنفرانس

پایگاه تحلیل گران فناوی های نوین صدرا ایرانیان در سال ۱۳۷۸به منظور فعالیت در حوزه آی تی تاسیس گردید.

پایگاه  تحلیل گران  فناوی های  نوین صدرا ایرانیان  در سال  ۱۳۷۸به منظور فعالیت  در حوزه  آی  تی  تاسیس گردید. این شرکت در حوزه طراحی و تولید تجهیزات الکترونیک ،اجرای پروژه های دانش محور وهمچنین  پشتیبانی محصولات خاص آی تی ، صوت وتصویرتخصصی و همچنین تکنولوژیهای نوین فعالیت میکند. پایگاه تحلیل گران فناوری های نوین صدرا ایرانیان با ۲۲ سال سابقه کاری وانجام پروژهای متعدد درسراسر کشور مفتخر است خود را یکی از شرکت های تولید کننده فن آور در زمینه ارتباطات تصویری (ویدئو کنفرانس) و تجهیزات تخصصی اتاق کنفرانس معرفی نماید . این شرکت در نظر دارد با بهره گیری از همین خط مشی ضمن ارتقاء سطح علمی و مهارتی پرسنل خود و بهبود کیفیت محصولات تولیدی سهم بیشتری از بازار را بدست آورد.

سیستم کنفرانس

با توجه به نیاز روزافزون سازمان‌ها و شرکت‌ها در خصوص برگزاری جلسات با کیفیت تر و موثر تر، موجب شده خرید ویدئو کنفرانس نسبت به گذشته اهمیتی بیشتری پیدا کند. سالن های کنفرانس یا جلسات همواره شاهد تبادل نظر بین مدیران و افراد سازمان ها و شرکت ها جهت اخذ تصمیمات مهم بوده که . از این رو طراحی و پیاده سازی سالن کنفرانس به بهترین شکل و با استفاده از با کیفیت ترین تجهیزات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه به بررسی تجهیزات  سیستم ویدئو کنفرانس و کنفرانس  می‌پردازیم.

شرکت صدرا ایرانیان تولید کننده و تجهیز کننده سالن های کنفرانس

میکروفن کنفرانس

میکروفن کنفرانس از تجهیزات مهم سالن کنفرانس است که بوسیله ان صدای فرد سخنران در سالن پخش میشود.  برای سالن های کنفرانس ، کیفیت میکروفن ‌رومیزی کنفرانس در شفافیت سخنرانی موضوعی بسیار مهم می باشد.  در این جهت شرکت صدرا ایرانیان برای فراهم کردن تمامی نیاز های کاربران در سالن های کنفرانس و ویدئو کنفرانس اقدام به تولید میکروفون کنفرانس کرده است . تجهیزات تولید شده دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی اعم از قابلیت اتصال به سیستم اتوترک ، قابلیت رای گیری ، صفحه نمایش دیجیتال و اسپیکر داخلی بوده که موجب می شود سالن های تجهیز شده به وسیله این تجهیزات از بالا ترین فناوری های روز دنیا برخوردار باشند .جهت مشاوره و خرید میکروفون کنفرانس می توانید با شماره ۳۷۰۲۴-۰۵۱ تماس حاصل کنید.

مانیتور کنفرانس

صدرا ایرانیان تولید کننده مانیتور کنفرانس به صورت تاشو (لپ‌تاپی) می باشد . تفاوت این مانیتور با مدل مانیتور  آسانسوری در نوع قرارگیری آن روی میز کنفرانس است. نصب مانیتور تاشو ساده تر بوده و می‌توان آن را هنگام استفاده یا پس از اتمام جلسه همانند لپ‌تاپ جمع کرد. شرکت صدرا ایرانیان با طراحی و تولید مانیتور تاشو ایرانی SADRA MC۸۸، گامی بزرگ در تامین این گروه کالایی در کشور برداشته است.این مانیتور کنفرانسی ، دارای پنل ۱۵.۸ اینچ از نوع LED است که سایز صفحه نمایش این مانیتور دیدی مناسب برای دو نفر هم‌زمان را فراهم می کند و همچنین دارای وضوح تصویر Full HD نیز می‌باشد که موجب می شود ، جزئیات با وضوح بسیار بالایی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

شرکت صدرا ایرانیان تولید کننده و تجهیز کننده سالن های کنفرانس

دوربین کنفرانس

 انتخاب یک دوربین کنفرانسی مناسب برای برگزاری جلسات ویدئو کنفرانس بسیار مهم و حیاتی می باشد ، در واقع کیفیت برگزاری جلسه تا حدود زیادی  به نوع دوربین شما وابسته است . کیفیت این دوربین ها بر اساس میزان قدرت بزرگ نمایی (ZOOM)  ، زاویه دید ، قابلیت اتوترکینگ ، رزولوشن تصویر  و نرخ فریم ریت سنجیده می شود.  دوربین های کنفرانسی صدرا و با نمونه های خارجی در رقابت هستند. این دوربین های ویدئو کنفرانس دارای قابلیت اتوترکینگ و زوم دیجیتال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند مابین ۱۶ الی ۲۰ می باشد که حتی  برای سالن های متوسط یک دوربین  مناسب است و موجب کاهش  در هزینه می شود.

اسپیکرفون

اسپیکرفون‌ها با مجهز بودن به میکروفون و بلندگو می‌توانند جهت برگزاری جلسات و ویدئو کنفرانس مورد استفاده قرار گیرند. مجهز بودن اسپیکرفون‌ها به اتصال بلوتوث از ویژگی‌های بسیار کاربردی است که باعث می‌شود با هر نوع از بستر و نرم‌افزارهای مرتبط با ویدئو کنفرانس  سازگار باشند، اسپیکرفون های صدرا در سه مدل SP۲۲ ,SP۲۱,SP۲۰  تولید شده است و بر روی  آن  ۵ دکمه تعبیه شده است. که جهت کاهش یا افزایش صدای سخنران ، قابلیت برقراری تماس و قطع تماس ، قابلیت MUTE ، فعال کردن میکروفون و قطع میکروفون استفاده می شود . همچنین در صورت نیاز به پوشش دهی بالاتر می توانید از دو عدد میکروفون به صورت اضافی استفاده کنید تا پوشش دهی آن تا ۱۲ مترمربع افزایش پیدا کند.

تجهیزات جانبی سیستم کنفرانس

سایر تجهیزات سیستم کنفرانس شامل پنل VSP، سوییچ تصویر، اسپیلیتر تصویر، سوییچ شبکه، پاور میکسر، مبدل و کابل‌های رابط و... می‌شود. این تجهیزات بسته به سالن کنفرانس و تعداد تجهیزات اصلی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت صدرا ایرانیان مفتخر است با تولید تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس ایرانی صدرا در همچنین طراحی و ساخت سالن کنفرانس ، همایش  و سایر خدمات مرتبط پاسخگوی نیاز شما در این حوزه باشد.

راه‌های ارتباطی با شرکت صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴-۰۵۱

واتساپ: ۰۹۳۹۷۰۲۴۶۷۷

اینستاگرام: @sadra_it

کد خبر: ۱۹۳٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha