۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
تولید و اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد ۲ برابر می شود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تولید و اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد ۲ برابر می شود

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح دو برابر شدن تولید و اشتغال در واحدهای تولیدی استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین کلانتری ظهر چهارشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی استان برای اجرای طرح تکمیلی یعنی تولید دو برابر و اشتغال دو برابر اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه در سال جهش تولید باید همه نگاه ها به سمت تولید و اشتغال باشد، گفت: با توجه به اینکه بیماری کووید ۱۹وقفه و مشکلاتی در حوزه تولید، اشتغال و معیشت مردم ایجاد کرده است و باید با تمام توان و ظرفیت به صورت جهادی در این حوزه فعال باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید اجرای ماده ۲۱ بحث پرداخت پاداش پایان خدمت از محل فروش اموال منقول و غیرمنقول دستگاه های اجرایی پیگیری شود، تصریح کرد: تا پایان خرداد ماه سال جاری باید همه دستگاه های اجرایی اموال مازاد و قابل واگذاری خود را احصاء و نسبت به واگذاری آنها بر اساس دستورالعمل ها و قانون اقدام کنند.

کلانتری افزود: جذب اسناد خزانه سال ۹۸ نیز به دلیل بیماری کرونا با وقفه مواجه شد و باید از سوی دستگاه های اجرایی تا پایان شهریورماه سال جاری برای جذب ۱۰۰ درصدی، اقدامات لازم انجام شود.

وی بیان داشت: همچنین در سال جاری منابع اعتباری در حوزه های عمرانی و جاری به دلیل انقباضی بودن بودجه، باید با دقت کامل و با صرفه جویی مدیریت و هزینه شود.

استاندار همچنین بر ضرورت تسریع در اجرای سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان تاکید کرد و افزود: اجرای ساخت مسکن محرومان با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در استان آغاز شده است.

کلانتری اظهار داشت: در استان ۷۲۱ واحد مسکن فرهنگیان ایجاد می شود.

کد خبر: ۱۹٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha