۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
حامی پروژه‌های اشتغالزا هستیم
استاندار کرمان:

حامی پروژه‌های اشتغالزا هستیم

کرمان- استاندار کرمان گفت: نگاه این استان به سرمایه‌گذاران، حمایتی است و از پروژه‌های اشتغالزا حمایت می‌کنیم.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در دیدارِ سرمایه‌گذار بخش خصوصی در خصوص اعطای زمین به پروژه‌های سرمایه‌گذاری گفت: براساس آنچه در اختیار استان قرار دارد و سقف قیمت تعیین شده در استان مساعدت خواهیم داشت و در صورت اجرای کارخانه کاشی و پتو در شهرک صنعتی، مشکل کمبود زمین تا حدودی برطرف می‌شود.

استاندار کرمان در خصوص اعطای تسهیلات بانکی گفت: ما به دنبال اشتغالزایی برای مناطق محروم و منفعت مردم استان هستیم و در این راستا نمایندگان مجلس با همراهی شورای عالی بانک‌ها کمک خواهند کرد.

فداکار ادامه داد: در قیمت‌گذاری، کیفیت تقسیط و بحث پیش پرداخت تا جایی که در اختیار استان است حداکثر مساعدت را خواهیم داشت.

در این دیدار اولیا، سرمایه‌گذار یزدی کارخانه پتو، سوزن منگنه و کاشی توضیحاتی درباره احداث کارخانه، طرح توسعه آن و همچنین مراحل تشکیل پرونده برای اخذ تسهیلات کم بهره ارائه داد و گفت: ما آماده سرمایه‌گذاری در استان و بهبود وضعیت اشتغال و تقویت اقتصادی منطقه هستیم.

وی افزود: با توجه به حمایت‌هایی که استاندار از سرمایه‌گذاری، تسهیل و رفع مشکلات و موانع پیرامون مسائل اقتصادی دارند می‌توانیم جهت رونق اقتصادی و همچنین سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی گام‌های اساسی برداریم.

کد خبر: ۱۹۳٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha