۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
۱۵۴ هزار میلیارد تومان موافقت‌نامه سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی امضاء شد

۱۵۴ هزار میلیارد تومان موافقت‌نامه سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی امضاء شد

مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی را بر اساس ۱۲ منطقه اقتصادی تقسیم‌بندی کرده‌ایم و تا الان ۲۱۷ معین اقتصاد مقاومتی قرارداد بسته و کار خود را شروع کرده‌اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی با بیان اینکه ۱۵۴ هزار میلیارد تومان موافقت‌نامه سرمایه‌گذاری در استان امضا شده است افزود: هر جایی که مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی موفق باشد آثار آن را در اقتصاد، فرهنگ و امنیت خواهیم دید چرا که این ابعاد روی هم اثرات وضعی دارند.

وی با اشاره به پیشینه اجرایی طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی از کاهش ۷۰ درصدی نرخ جرائم خشن، کاهش بسیاری از ناهنجاری‌ها، انحرافات، تخلفات و جرائم، افزایش امید به زندگی و در نتیجه افزایش رفاه اجتماعی، افزایش اشتغال پایدار، کاهش میزان افراد مبتلا به مواد مخدر در خانواده‌ها، افزایش حاکمیت قانون و قانون‌مداری در مردم، افزایش تعداد دانش‌آموزان موفق، افزایش حضور مسافران و گردشگران خارجی در شهرستان و ایجاد شهرک صنعتی و کارخانجات صنایع تبدیلی به عنوان برخی از دستاوردهای این الگو در شهرستان قلعه گنج یاد کرد.

وی ابراز کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی که یکی از اضلاع این مثلث را تشکیل می‌دهند از قدرت خود برای توسعه و پیشرفت استان باید استفاده کنند.

رزم‌حسینی با بیان اینکه تامین منافع استان در رسیدن به توسعه پایدار اولویت مدیریت استان است، افزود: هدف مشترک همه ما در استان توسعه و کار است که باید در این زمینه تمام تلاش خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دهه اخیر برای نامگذاری شعار سال به موضوعات اقتصادی پرداختند افزود: این موضوع نشان‌دهنده اهمیت موضوع اقتصاد در جامعه اسلامی است.

کد خبر: ۱۹٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha