۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
قول مساعد برای افزایش حقوق سربازان؛ هیچ سربازی زیر ۲ میلیون تومان حقوق نخواهد گرفت
عضو هیئت رئیسه مجلس به بازار خبر داد:

قول مساعد برای افزایش حقوق سربازان؛ هیچ سربازی زیر ۲ میلیون تومان حقوق نخواهد گرفت

دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق سربازان در بودجه سال ۱۴۰۲ هم پیگیری خواهد شد و ما باید این روند را ادامه دهیم.

سید محسن دهنوی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به عدم افزایش حقوق سربازان براساس قانون بودجه سالیانه بیان کرد: افزایش حقوق سربازان متاسفانه تا به امروز محقق نشده و بنده این موضوع را از طریق سازمان برنامه و بودجه پیگیری کردم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما افزایش حقوق سربازان را حق مسلم آنها می دانیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بودجه و در قانون دائمی تصریح شده که یک سرباز حداقل باید ۶۰ درصد پایور حقوق بگیرد. با این حال در ادامه آمدیم و حقوق پایور را نیز افزایش دادیم بنابراین طبیعی است که حقوق سرباز هم باید افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر سازمان برنامه و بودجه حقوق همه اقشار را افزایش داده و اما مابه التفاوت افزایش حقوق را برای سربازان اعمال نکرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: روز گذشته بنده با رئیس سازمان برنامه و بودجه صحبت کردم و ایشان قول پیگیری این موضوع را به ما دادند و گفتند اگر بار مالی آن به نوعی باشد که بتوانیم اجرا کنیم، اجرا خواهیم کرد که بنده به وی گفتم این موضوع به هر حال مصوبه قانونی است و باید اجرا شود. بنابراین وی به ما در این بخش قول مساعد داد.

وی در ادامه در زمینه افزایش حقوق سربازان در بودجه سال ۱۴۰۲ بیان کرد: افزایش حقوق سربازان در بودجه سال ۱۴۰۲ هم پیگیری خواهد شد و ما باید این روند را ادامه دهیم.

دهنوی تصریح کرد: در ابتدای شروع این مجلس حداقل حقوق سربازان ۳۰۰ هزار تومان بود اما در حال حاضر و براساس گزارش میدانی ما هیچ سربازی زیر دو میلیون تومان حقوق نمی گیرد البته تاکید داریم که مصوبه مجلس نیز اجرا نمی شود.

وی تاکید کرد: همچنین ما سربازان متاهل با تحصیلات تکمیلی در مناطق عملیاتی داریم که ۶ الی ۸ میلیون حقوق می گیرند و ما باید روند افزایش حقوق سربازان را ادامه دهیم.

کد خبر: ۱۹۳٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      6 7
      خداخیرتان بده انشالله
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      2 19
      فعلا با این تفاسیر حقوق سربازان وظیفه نسبت به پرسنل پایور با توجه به سنوات خدمتی و تجربه خدمتی و عائله تحت تکفل سربازان وطیفه از پرسنل پایور بیشتر حقوق میگیرند.
    • حسن جدگال IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      12 2
      بخاطر همین حقوق سربازی نمیرم متاهل هستم ۳تا بچه دارم دیسک کمر دارم پول دکترم ندارم خودم اعلاج کنم اگ حقوق حداقل برای متاهل ها ۱۰دتا ۱۲ملیون باشه مجردها ۶تا ۸تومان باشه با این تورم قیرونی مردم ججوری برای دولت خدمت کنند واضیفه یک ایرانی هست ب دولت ب کشورش خدمت کنه اما تموم راها خودتون صد دادین که مردم از خدمت فرار هستن من متاهل ۳تا بچه تو یک جنگل زندگی میکنم از هرچیزی زندگی یک ایرانی برخوردار نیستم اونم دیسک کمر دارم شما جای کمک عصا مردم باشید نه با مانع درد رنجشون باشید این خدمت برای افراد متاهل باید معاف شن
    • علی بدوی IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      9 1
      سلام علیکم .چرا پول لباس را از سرباز کم میکنن قبلاً که ما سرباز بودیم چنین چیزی نبود
    • US ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      5 1
      سلام حقوق سربازی کی بالامیره