۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
فعالیت ۱۵۰۰ گروه های همکاری ستاد اجرایی در هر استان
مدیرکل اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام کشور خبر داد؛

فعالیت ۱۵۰۰ گروه های همکاری ستاد اجرایی در هر استان

بابلسر- مدیرکل اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کشور گفت: به طور میانگین در هر استان بین هزار تا هزار و ۵۰۰ گروه مردمی همکاری در بخش های مختلف فعال هستند.

به گزارش بازار به نقل از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران، محسن جهانی در گردهمایی گروه های مردم نهاد افزود: در هر استان به صورت میانگین بین هزار تا هزار و ۵۰۰ گروه مردمی همکار وجود دارد که در حوزه‌های مختلفی همچون آموزشی و معیشتی و … فعالیت می‌کنند و امیدواریم بتوانیم با گسترش جریان مواسات و همدلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بخش زیادی از محرومیت‌ها و نیازهای مردم کم برخوردار را برطرف کنیم.

همچنین محمد آهنگران معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مازندران از برپایی گردهمایی فعالان اجتماعی و گروه های خدمت رسان در دانشگاه مازندران خبر داد و اظهار داشت: به منظور همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر و بهتر با گروه‌های خدمت رسان و فعالان اجتماعی همکار با ستاد اجرایی مازندران، رویدادی تحت عنوان: گردهمایی فعالان اجتماعی و گروه‌های خدمت رسان در محل دانشگاه مازندران برگزار شد.

وی افزود: در این نشست بیش از ۲۰۰ نفر از فعالان اجتماعی و گروه‌های خدمت رسان حضور داشتند و یک تجدید پیمان دوباره ای با فعالان اجتماعی و خدمت رسان صورت گرفته و انسجامی بین این گروه‌ها در سطح استان مازندران ایجاد شد.

وی اظهار داشت: گروه‌ها و فعالان اجتماعی همکار در جریان پویش‌ها و رزمایش‌های پیش رو قرار گرفته و مقرر گردید همکاری لازم با همه آنها به منظور برگزاری رزمایش‌ها و توزیع بسته‌های حمایتی بین مردم شریف مناطق کم برخوردار استان صورت گیرد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران عنوان کرد: ستاد اجرایی از حرکت‌های مردمی و گروه‌های مردم نهاد حمایت‌های ویژه ای در حوزه‌های معیشتی، درمانی، آموزرشی و موضوعات مختلف انجام می‌دهد که تاکنون ۵۰۰ گروه فعالیت‌های خود را در سامانه دنیای احسان ثبت کرده اند.

کد خبر: ۱۹۳٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha