۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
برگزاری اولین کارگاه مربیگری صادرات

برگزاری اولین کارگاه مربیگری صادرات

اولین کارگاه مربیگری صادرات با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و مرکز بین المللی تجارت (ITC) برگزار شد.

به گزارش بازار، اولین کارگاه آموزشی با موضوع «مربیگری صادرات» با حضور ۵۰ نفر از نمایندگان شرکت های مدیریت صادرات، شتابدهنده ها، تشکلهای تولیدی و صادراتی و همچنین کارشناسان ارشد سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

در این جلسه که با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و مرکز بین المللی تجارت (ITC) برگزار شد، ابتدا میرهادی سیدی، مشاور امور بین الملل و توافق های تجاری رییس کل سازمان توسعه تجارت و مدیر هماهنگی پروژه مشترک سازمان و ITC توضیحاتی در خصوص پروژه مذکور ارائه کرد.

وی گفت: یکی از فعالیت های پروژه؛ بین المللی سازی ۳۰ شرکت ایرانی در حوزه فن آوری اطلاعات - در قالب پروژه مشترک سازمان با ITC در همکاری با وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات - است.

سیدی ادامه داد: به طورخلاصه در پروژه مذکور ضمن آموزش بنگاههای منتخب برای ورود به عرصه های بین المللی کسب و کار، برای هر یک استراتژی ورود به بازارهای خارجی به طور جداگانه طراحی و اجرا می شود.

سپس دانیل همورودین (از مدرسان و کارشناسان بین المللی ITC) ضمن مروری کوتاه بر ۷ ماژول آموزشی برای بین المللی شدن بنگاهها که عیناً برای شرکت های منتخب تدریس شده است، به بیان موضوع اصلی کارگاه که عبارت بود از «مربیگری صادرات» و در اصطلاح بین المللی «Mentorship» گفته می شود، پرداخت.

وی به نحوه تدوین برنامه مربیگری و اهداف آن، نقش و کارکرد مربی یا منتور و آموزش گیرنده و نحوه تعامل بین آنها، کارکردهای سازمانی منتور و الزامات و وظایف آنها، نحوه اجرا، پایش و بازخورد برنامه ای که برای یک بنگاه طراحی و اجرا می شود، پرداخت.

کد خبر: ۱۹۳٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha