۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
فعالیت مولد ۴۱۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

فعالیت مولد ۴۱۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی استان بوشهر

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از فعالیت مولد ۴۱۰ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی استان خبر داد.

احمد محمدی زاده در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی استان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تولید و اشتغال ارتباط مستقیم با همدیگر دارند و به هر میزان که تولید، تقویت شود شاهد افزایش اشتغال پایدار برای جوانان بومی خواهیم بود.

وی افزود: امسال تاکید ویژه‌ای بر روی فعال کردن شرکت‌های راکد و نیمه راکد استان بوشهر داریم و اقدامات مناسبی نیز در این راستا انجام شده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: رشد چشمگیر سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال جاری نشان دهنده عزم راسخ مدیریت استان برای بهبود وضعیت اشتغال در حوزه تولید است.

محمدی زاده تصریح کرد: بر اساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیش از ۴۱۰ شرکت تولیدی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان فعالیت مولد دارند و ۶ هزار و ۲۵۰ نفر از جوانان بومی استان نیز شاغل در این حوزه هستند.

وی اضافه کرد: با رفع موانع تولید و وارد مدار شدن شرکت‌های راکد، حجم اشتغال رشد محسوسی خواهد داشت.

محمدی زاده گفت: با پرداخت تسهیلات کم‌بهره، اکنون ۱۱۰ واحد صنعتی و تولیدی و اقتصادی در استان بوشهر در حال تاسیس هستند که انتظار داریم ۲ هزار شغل جدید نیز از این واحدها ایجاد شود.

وی یادآور شد: بازاریابی برای تولیدات استان اعم از تولیدات کشاورزی و دامی و آبزی‌پروری و تولیدات صنایع و واحدهای تولیدی استان از اولویت‌هاست که با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

کد خبر: ۱۹۳٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha