۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
۹۶ پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در زنجان صادر شد
مدیرکل استاندارد زنجان:

۹۶ پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در زنجان صادر شد

زنجان - مدیرکل استاندارد زنجان گفت: ۹۶ پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در استان زنجان صادر شده است.

داود کارگرزاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی سال گذشته تعداد ۹۶ پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در استان زنجان صادر شده است، گفت: در این میان ۹۰ مورد تایید صلاحیت واحدهای تولیدی دیگر نیز تمدید شد.

وی اظهار کرد: توجه به آموزش مدیران کنترل کیفیت باعث ارتقای سطح کیفیت محصولات می‌شود و  در این راستا آموزش مدیران کنترل کیفیت کارخانه‎ها و صنایع در دستور کار جدی است. 

مدیرکل استاندارد زنجان، گفت: مواد اولیه‎ای که مشمول استاندارد اجباری هستند مورد آنالیز قرار می‌گیرد و نسبت به عرضه محصولات واحدهای تولیدی نظارت و بازرسی لازم را داریم.

کارگرزاده تاکید کرد: نظارت‌ و بازرسی از کالاها توسط اداره استاندارد نقش به سزایی در استانداردسازی کالاها دارد و  این امر باعث می شود واحد تولیدی ملزم به تولید کالای استاندارد باشد.

وی سازمان استاندارد را  یک نهاد حاکمیتی اعلام کرد و  افزود: این سازمان نظارت و بازرسی از کالاها و اقلام را در دستور کار خود دارد.

مدیرکل استاندارد زنجان، تصریح کرد: طی سال گذشته بیش از ۹ مورد ارزیابی از شرکت ها در استان زنجان انجام شد. 

کارگرزاده همچنین به وضعیت نازل های عرضه سوخت در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۹۹ درصد از نازل های عرضه سوخت در  استان زنجان مورد تایید استاندارد است و بازدید از جایگاههای سوخت طبق برنامه سه ماه یک بار با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام می شود. 

کد خبر: ۱۹٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha