۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
۸۱۵ میلیارد ریال پروژه آبرسانی در شهرک‌های صنعتی سمنان اجرا می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۸۱۵ میلیارد ریال پروژه آبرسانی در شهرک‌های صنعتی سمنان اجرا می‌شود

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: در راستای کاهش مشکلات آبرسانی به واحد های صنعتی استان ۸۱۵ میلیارد ریال پروژه آبرسانی برای شهرک های صنعتی استان انجام می شود.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه آبرسانی یکی از مشکلات واحدهای صنعتی استان سمنان است که خوشبختانه توانسته ایم در یک سال اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت دهیم، ابراز کرد: هشت پروژه به ارزش ۸۱۵ میلیارد ریال در حوزه آب به‌منظور رفع کمبود منابع آبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در حال اجرا است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اولویت‌دار شرکت، پروژه آبرسانی و تأمین آب پایدار برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است که به صورت جدی پیگیری می‌شود.

اجرای مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی شاهرود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه اجرای مخزن پساب ۱۰ هزار مترمکعبی و قطعه اول خط پساب به طول هشت کیلومتر در منطقه ویژه اقتصادی سمنان در دست اجرا است، گفت: اجرای مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی شاهرود از دیگر پروژه‌های عمرانی حوزه آب در شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است.

باقری با بیان اینکه فاز ارتقای کیفی تصفیه خانه شهرک صنعتی سمنان تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود، ابراز کرد: خط لوله آب برای انتقال آب تامین شده به شهرک صنعتی دامغان به طول دو کیلومتر در راستای حمایت از تولید اجرا می‌شود.

وی افزود: خط دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی ایوانکی‌ و لایروبی مسیر و بازگشایی مجدد خطوط تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه شهرک صنعتی گرمسار از دیگر پروژه‌های عمرانی حوزه آب این شرکت است.

کد خبر: ۱۹۲٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha