۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
مزرعه کشت و صنعت شهرستان سلطانیه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

مزرعه کشت و صنعت شهرستان سلطانیه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد

زنجان-مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:مزرعه کشت و صنعت پایدار شهرستان سلطانیه تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا یوسفی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، از ایجاد اشتغال برای هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و بیش از هزار  شغل غیر مستقیم در مزرعه کشت و صنعت پایدار شهرستان سلطانیه خبر داد و گفت: مزرعه کشت و صنعت با ظرفیت تولید ۶۰ هزار دام سبک ( گوسفند اصلاح نژاد ) سال ۹۸ احداث شده و تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: این طرح در چهار فاز مزرعه تکمیل و به بهره برداری می رسد و با راه اندازی این مجتمع در سال جهش تولید نقش ویژه ه ای در بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان  ایجاد می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان،گفت: واحد تولیدی ترانسفورماتورسازی کوشکن (تسکو) از نظر داوران جشنواره امتنان از کارگران نمونه، گروه کار نمونه و واحد نمونه، از نظر رعایت قوانین کار و تأمین اجتماعی، کسب رضایتمندی نیروی کار، توجه به سلامت و بهداشت محیط و نیروی کار و سایر عوامل و شاخص ها، به عنوان واحد نمونه انتخاب شده است.

وی به نامگذاری سال جاری به عنوان جهش تولید اشاره کرد و گفت: در سال جهش تولید، تکریم و تقدیر از واحدهای نمونه و فعال می تواند یکی از را های تحقق شعار سال باشد.

کد خبر: ۱۹٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha