۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
رئیس جمهور از طرح هزار و ۴۶۰ واحدی نهضت ملی مسکن در پرند بازدید کرد
صبح امروز؛

رئیس جمهور از طرح هزار و ۴۶۰ واحدی نهضت ملی مسکن در پرند بازدید کرد

رئیس جمهور و هیات همراه از طرح هزار و ۴۶۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر پرند بازدید کرد.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در ادامه بازدیدهایش از طرح های در حال احداث شهرستان رباط کریم از پروژه یکهزار و ۴۶۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر پرند بازدید کرد و در جریان مراحل ساخت و آخرین وضعیت این طرح قرار گرفت.

این طرح از جمله پروژه‌های گام اول طرح نهضت ملی مسکن است که در تابستان سال ۱۴۰۱ احداث آن آغاز شده و در ۲ بخش ۸۹۰ و ۵۷۰ واحدی در دست احداث است.
رئیس جمهور ضمن ابراز رضایت از میزان پیشرفت بخش اول این پروژه گفت: با رونق تولید و ساخت مسکن، علاوه بر رفع نیاز مردم بسیاری از بخش‌های مختلف صنعتی نیز رونق خواهند گرفت و موجب افزایش اشتغالزایی خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی، معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان رباط کریم در این سفر رئیس جمهور را همراهی می کنند.

آیت الله رئیسی در این سفر یکروزه ضمن بازدید میدانی از شهر پرند از طرح های نیمه تمام و رو به پایان از جمله پروژه قطار شهری مترو، تصفیه خانه و فاضلاب شهری و طرح نهضت ملی مسکن در شهر پرند، در جریان پیشرفت فیزیکی طرح های نیمه کاره شهرستان قرار می گیرد.

دیگر برنامه های آیت‌الله رئیسی در شهرستان رباط‌کریم نشست در شورای اداری و دیدار عمومی با اقشار مردم در مصلای حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان است.

کد خبر: ۱۹۲٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha