۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
ریزش قیمت رمزارز «وی چین» تا پایان سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت
تحلیل بازار رمز ارزها؛

ریزش قیمت رمزارز «وی چین» تا پایان سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت

قیمت رمزارز وی چین (VeChain) طی هفت جلسه معاملاتی گذشته حرکت قابل توجهی از خود نشان نداده و در محدوده ثابتی از قیمت بین ۰.۰۱۹ دلار و ۰.۰۲۰ دلار قرار داشته است.

به گزارش بازار؛ قیمت رمزارز وی چین (VeChain) طی هفت جلسه معاملاتی گذشته حرکت قابل توجهی از خود نشان نداده و در محدوده ثابتی از قیمت بین ۰.۰۱۹ دلار و ۰.۰۲۰ دلار قرار داشته است.

وی چین در حقیقت یک پلتفرم بلاکچینی است که در سال ۲۰۱۵ با هدف تغییر مدیریت زنجیره تامین راه اندازی شد.

وی چین از تراشه های هوشمند و بلاک چین VeChainThor استفاده می کند تا به امکان نظارت بر کالاها در زنجیره تامین را برای کاربران فراهم سازد. استفاده از فناوری VeChain به کاربران این امکان را می دهد تا کنترل و نظارت بیشتری بر روی کالاهای خود در زنجیره تولید داشته باشند، کارایی زنجیره تامین را بهبود بخشیده و خطر تقلب یا خطا را کاهش دهد.

علاوه بر تمرکز بر مدیریت زنجیره تامین، وی چین همچنین با انجمن حرفه ای تنیس (ATP) برای ترویج نام تجاری خود و توسعه طرح هایی پایداری در اروپا وارد همکاری شده است. این مشارکت به وی چین امکان دسترسی به مخاطبان و مشتریان جهانی بزرگ را می دهد.

پیش بینی قیمت وی چین

Vechain Price Prediction


همانطور که از تحلیل بنیادین بالا استنباط می شود، چشم انداز آینده وی چین صعودی است. با این حال، بر اساس تجزیه و تحلیل تکنیکال فعلی، به احتمال زیاد ممکن است شاهد ادامه روند کاهش قیمت این رمزارز برای چند جلسه معاملاتی آینده باشیم.

بنابراین، از هم اکنون تا پایان سال، انتظار می رود وی چین دوباره به سطح حمایت ۰.۰۱۷ دلار رسیده و احتمالاً در محدوده زیر آن معامله شود. همچنین احتمال زیادی وجود دارد که قیمت وی چین به زیر سطح قیمت ۰.۰۱۵ دلار برساند. با این حال، معامله بالاتر از سطح قیمت ۰.۰۲۲ دلار، تحلیل نزولی فعلی را ابطال خواهد کرد.

کد خبر: ۱۹۲٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha