۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
برند محصولات صادراتی زنجان تعریف‌شده است
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان:

برند محصولات صادراتی زنجان تعریف‌شده است

زنجان- رنگ رونا، رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان گفت: برند محصولات صادراتی استان زنجان تعریف‌شده و  این مهم در مرکز تحقیق و توسعه برند اتحادیه صادرکنندگان استان صورت گرفته است. 

مهدی رنگ رونا در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه محصولات مختلفی در سبد کالایی صادرات استان زنجان قرار دارد، گفت: سبد کالایی صادراتی استان زنجان رو به رشد بوده است.

وی بیان داشت: با برداشتن موانع و مشکلات صادرکنندگان می‌توان توسعه اقتصادی مطلوبی را برای استان زنجان رقم زد.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای رشد صادراتی از مبدأ استان زنجان صورت گرفته است، گفت: این رشد صادراتی نیازمند رفع مشکلات صادرات و صادرکنندگان است.

رنگ رونا با بیان اینکه بیش از ۷۲ درصد از صادرات کالای استان به ترکیه است و باید این ارتباط در سال جاری بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

ابراز داشت: برند محصولات صادراتی استان زنجان تعریف‌شده است و این مهم در مرکز تحقیق و توسعه برند اتحادیه صادرکنندگان استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه نقشه راه تجارت و صادرات خارجی به همت اتاق بازرگانی زنجان تدوین‌شده است،افزود: بر این اساس کشورهای هدف بر اساس حجم مراودات و میزان روابط تجاری، سیاسی و اقتصادی و مسائل بانکی تقسیم‌بندی شده است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان بعد از ترکیه با عراق ارتباط تجاری خوبی دارد.

کد خبر: ۱۹۲٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha