۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
بیشترین تحقق مالیاتی در بودجه سال ۱۴۰۱| بار پرداخت مالیات تنها بر دوش مردم ضعیف نیفتد
نماینده مردم ایرانشهر در گفتگو با بازار:

بیشترین تحقق مالیاتی در بودجه سال ۱۴۰۱| بار پرداخت مالیات تنها بر دوش مردم ضعیف نیفتد

درخشان نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: به واقع امسال ما در بودجه سال ۱۴۰۱ بیشترین تحقق مالیاتی را شاهد بودیم.

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به ملزومات بودجه سال ۱۴۰۲ بیان کرد: برنامه ریزی برای بودجه سالیانه باید یک پایه و اساس ثابتی داشته باشد و این طور نباشد که ما هر سال یک برنامه ریزی مجزایی برای آن داشته باشیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: نباید برنامه ریزی در بودجه سالیانه را هرساله شخم بزنیم تا تغییرات عدیده ای در ان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه یکسری موضوعات در ابتدای بررسی بودجه مطرح می شود،بیان کرد: همچنین در قوانین ما یکسری مسائل در بستر بودجه مطرح می شود به عنوان مثال ما قانون حمایت از معلولان را داریم لذا معلولان تقریبا ۱۰ درصد کشور ما را شکل می دهند؛ بنابراین همانطور که ما به مابقی افراد اجتماع توجه می کنیم، باید به این قشر توجه مضاعف داشته باشیم.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس تاکید کرد: به واقع ما باید در بودجه سال ۱۴۰۲ به معلولان توجه بیشتری داشته باشیم چراکه بودجه این مملکت برای همه اقشار آن تدوین و تصویب می شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی از استان ها محروم کشور سالیان سال متحمل رنج محرومیت تاریخی هستند، بیان کرد: ما باید در بودجه به موضوع محرومیت زدایی استانهای محروم توجه جدی داشته باشیم چرا که این استان ها باید خودشان را به سایر استان ها برسانند لذا باید ظرفیت ها و بستر های لازم باید برای این استان ها در بودجه سال ۱۴۰۲ فراهم شود.

درخشان در ادامه در زمینه جلوگیری از فرار مالیاتی شرکت ها و صنایع بزرگ در کشور و بررسی آن در بودجه سالیانه، بیان کرد: صنایعی که سهم بیشتری را در بستر فعالیت در کشور دارند، باید مالیات خود را بپردازند چراکه مالیات ستانی از کسبه خرد هم صورت می پذیرد.

این نماینده مجلس با اشاره موضوع درآمدهای مالیاتی در بودجه سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: به واقع امسال ما در بودجه سال ۱۴۰۱ بیشترین تحقق مالیاتی را شاهد بودم.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس تاکید کرد: امیدواریم سال آینده هم به موضوع درآمدهای مالیاتی نگاه متعالی تری وجود داشته باشد چراکه این روند، روند خوبی را طی کرده است.

وی ادمه داد: نباید بار پرداخت مالیات تنها بر دوش مردم ضعیف و نحیف بیافتد تا ما مسیر درستی را در این بخش پیگیری کنیم.

کد خبر: ۱۹۲٬۴۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 0
      چرا از معلم طبفه ضعیف هرماه ۶۰۰ هزارتومان کسر بابت مالیات مکنید