صنعت ساختمان سازی باید تقویت شود
نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

صنعت ساختمان سازی باید تقویت شود

نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی به تنهایی نمی تواند وعده ساخت یک میلیون مسکن را محقق کند و باید دیگر ارکان دولت هم در این زمینه بسیج شوند تا شاهد تحولی در ساخت مسکن باشیم.

به گزارش بازار، محمدرضا مبلغی، به گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: با انتخاب آقای بذرپاش به عنوان وزیر راه و شهرسازی موافق هستم به دلیل اینکه یک جوان پرتلاش، انقلابی و با انگیزه هستند و سوابقی هم که تاکنون داشتند گویای این موضوع است.

وی افزود: معتقدم بذرپاش با رشته تخصصی که دارند باید برای تقویت صنایع مورد نیاز ساختمان سازی چاره ای بیندیشند زیرا این مهم می تواند در ایجاد اشتغال و تحول در رفع بیکاری و همچنین بهبود وضعیت اقتصادی کشور موثر باشد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: کاری که پیش روی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی است بسیار خطیر بوده زیرا افکار عمومی در انتظار ساخت مسکن انبوه هستند بنابراین علی رغم اینکه دولت وعده ساخت یک میلیون مسکن را داده اما تاکنون عملیاتی نشده و این بار سنگینی را بر روی دوش آقای بذرپاش گذاشته تا در این مسیر گام های اساسی بردارد.

این نماینده مردم در مجلس به وعده دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال اشاره و اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی به تنهایی نمی تواند این وعده را محقق کند و باید دیگر ارکان دولت هم در این زمینه بسیج شوند تا شاهد تحولی در ساخت مسکن باشیم.

کد خبر: ۱۹۲٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha