۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
برگزاری مجمع عمومی و فوق العاده و افزایش سرمایه داروسازی ابوریحان
روابط عمومی داروسازی ابوریحان خبر داد

برگزاری مجمع عمومی و فوق العاده و افزایش سرمایه داروسازی ابوریحان

شرکت داروسازی ابوریحان به عنوان یکی از ۱۰ شرکت برتر داروسازی کشور، عملکرد چشمگیری در سال ۱۳۹۸ داشت به طوری که در همه بخش ها با جهش های آماری بالایی روبرو بود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی داروسازی ابوریحان، مجموع فروش تولیدات دامی و انسانی این شرکت در سال گذشته به رقم ۴ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۶۹ درصد رشد داشت. از این میان سهم داروهای انسانی  بیش از ۶۸ درصد و سهم رشد داروهای دامی بیش از ۱۱۰ درصد بوده است.

همچنین ارزش روز این شرکت، جهش چشمگیر ۷۹۸ درصدی را که یکی از بالاترین رشدها در میان شرکت های کشور می باشد، تجربه کرد و مقدار فروش محصولات صادراتی شرکت نیز در سال مالی ۹۸ با افزایش ۴۶ درصدی روبرو بود.

بنا بر گزارش روابط عمومی شرکت، سود خالص داروسازی ابوریحان نیز با جهش ۱۲۳ درصدی از حدود ۶۰ میلیارد در سال ۱۳۹۷ تومان به ۱۳۳ میلیارد در سال ۱۳۹۸ تومان رسیده است.

گفتنی اینکه مجامع عمومی و فوق العاده شرکت در روز شنبه ۲۷ اردیبهشت تشکیل خواهد شد که یکی از موضوعات تصمیم گیری آن، افزایش سرمایه داروسازی ابوریحان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خواهد بود.

کد خبر: ۱۹٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha