۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
امکان رفع مشکلات وزارت راه و شهر سازی با مدیریت استراتژیک ممکن است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

امکان رفع مشکلات وزارت راه و شهر سازی با مدیریت استراتژیک ممکن است

بابایی کارنامی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: بذرپاش با مدیریت استراتژیک می تواند از عهده راهبری بر بالاترین سطح وزارت راه و شهرسازی برآید.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از سوی دولت، گفت:طبیعتا اگر به مدیران جوان با توانایی بالا کارها سپرده شده است برای کشور منافع دارد از نظر من اگر به بذرپاش وزیر پیشنهادی مسئولیت دهیم توان اجرای کار را در وزرات راه و شهرسازی دارد و می تواند نتایج مثبت به همراه داشته باشد. قدرت مدیریت بذرپاش بالا است و یکی از وزرای موفق خواهد بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بر مشکلات کشور اشراف کامل دارد، ادامه داد: در عمر باقی مانده دولت که وقتی برای فکر کردن و بررسی کردن نداریم، بذرپاش با مدیریت استراتژیک می تواند از عهده راهبری بر بالاترین سطح وزارت راه و شهرسازی برآید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی باید در عمر باقی مانده یک تا ۲ میلیون مسکن بسازد، این کار نیازمند مدیریت جدی و دغدغه مند است که بذرپاش چنین توانی را دارد، ادامه داد: برخی به تخصص بذرپاش انتقاد می کنند، در کشور افراد متخصص فراوانی در زمینه راه وشهرسازی داریم که می توانند در مسیر وزارت راه و مسئولیت هایش به کمک بذرپاش بیایند.

کد خبر: ۱۹۲٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha