۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
امیرآباد مسیر جدیدی برای تجارت دوسویه ایجاد کرده است
مدیرکل بندر امیرآباد:

امیرآباد مسیر جدیدی برای تجارت دوسویه ایجاد کرده است

بهشهر- مدیرکل بندر امیرآباد گفت: این بندر مسیر جدی در تعامل و ایجاد تجارت دوسویه با کشورهای مخلتف از جمله روسیه ایجاد کرده است.

به گزارش بازار به نقل از بندر امیرآباد، محمدتقی انزان پور در بازدید تعدادی از تجار روس از این بندر، به معرفی قابلیت‌های صادراتی و تجهیزات کانتینری بندر امیرآباد پرداخت و گفت: صادرات محصولات باغی و کشاورزی کشور به ویژه استان مازندران با وجود بندرامیرآباد و شرکت‌های بازرگانی فعال در استان می‌تواند مسیر جدیدی را در تعامل و ایجاد تجارت دوسویه فراهم کند.

انزان پور به استمرار مبادلات تجاری از سوی بازرگانان اشاره و بر هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقل در روسیه جهت تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری کالاها تأکید کرد.

وی با بیان اینکه اگر میزان حجم کالاهای صادراتی چشمگیر و به صورت منظم انجام شود قادر به ایجاد هماهنگی برای برقراری خطوط منظم کشتیرانی به مقاصد مورد نظر خواهیم بود، از اعلام آمادگی بندرامیرآباد جهت ارسال کانتینر خالی به مبدأ شرکت بارگیری خبر داد.

مدیرکل بندر امیرآباد با اشاره به اینکه بیشترین حجم مبادلات تجاری ایران در حوزه دریای خزر با کشور روسیه می‌باشد ابراز امیدواری کرد با توجه به سیاست کلان دولت‌های متبوع طرف‌های تجاری، همکاری‌های موثرتری میان تجار و حوزه حمل و نقل دریایی دو کشور و بهره برداری از توان استراتژیک کشورهای حوزه CIS و همسایه جنوبی ایران صورت گیرد.

کد خبر: ۱۹۲٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha