۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
افزایش ۶۰ درصدی سطح درآمد افراد عضو بیمه کشاورزان و روستاییان

افزایش ۶۰ درصدی سطح درآمد افراد عضو بیمه کشاورزان و روستاییان

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: سطوح درآمدی افراد تحت پوشش این صندوق با حمایت دولت سیزدهم، ۶۰ درصد رشد یافته است.

به گزارش بازار، بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در گفتگویی به مناسبت روز بیمه، افزود: جامعه هدف این صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند که بخش اعظم تولید کشور و امنیت غذایی بر دوش آن‌ها است که در توسعه زیربنای روستایی و اقتصادی اثربخش هستند.

افزایش سطح درآمدی افراد عضو بیمه کشاورزان و روستاییانبرقراری با اعلام اینکه جامعه هدف خالص ما، ۱۰ میلیون نفر هستند، گفت: سن ورود افراد به این صندوق از ۱۸ تا ۵۰ ساله‌ها هستند که باید این افراد را زیر چتر حمایت قرار دهیم.

وی سپس افزود: افراد در پایین‌ترین سطح صندوق با سطوح درآمدی یک میلیون تومان و در بالاترین سطح درآمدی ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان، حدود ۱۳۳ هزار تومان بیمه پرداخت می‌کنند و دولت ۲ برابر سهم بیمه شده را پرداخت می‌کند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در ادامه گفت: قرارگاه یا علی بن موسی الرضا -ع راه اندازی شده که هدف گذاری آن برای جذب یک میلیون بیمه شده جدید است همچنین در دولت سیزدهم ۳۴۹ هزار بیمه شده جدید و ۲۸۴ هزار و ۳۸۳ نفر بیمه شده فعال داریم که رشد ۱۹ درصدی را شاهد هستیم و ۱۶۳ هزار نفر بازنشسته هم در این صندوق داریم.

برقراری تصریح کرد: ۱۸۰۰ کارگزاری در سراسر کشور خدمات به بیمه شدگان ارائه می‌دهند و رسالت ما گسترش چتر بیمه‌ای است تا در جهت تحقق عدالت اجتماعی قدم برداریم.

کد خبر: ۱۹۱٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha