۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
 هشدار قطع برق در بحران انرژی انگلیس

 هشدار قطع برق در بحران انرژی انگلیس

ممکن است برق میلیون‌ها بریتانیایی با وجود افزایش قیمت‌ها، قطع شود.

به گزارش بازار، بیل بولن، مدیر عامل شرکت Utilita Energy هشدار داده که بیش از دو میلیون خانوار در انگلیس به دلیل افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها قادر به پرداخت قبوض گاز و برق خود نیستند و ممکن است بدون اطلاع ازاین شبکه، قطع شوند.

این شرکت، ۷۵۰ خانوار را مورد بررسی قرار داده و متوجه شده است که بسیاری از آن‌ها هنوز از سیستم اندازه گیری پیش پرداخت قدیمی استفاده می‌کنند که اتصال دیجیتال ندارند، به این معنی که تامین کننده نمی‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی یک نفر برق را قطع کرده است.

بولن خاطرنشان کرد که این امر می‌تواند منجر به افزایش بیماری‌های ناشی از سرما و مرگ و میر در زمستان امسال شود و از شرکت‌های برق خواست تا دستگاه‌های قدیمی را با دستگاه‌های هوشمند تعویض کنند. وی با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای برای استفاده از کنتورهای قدیمی وجود ندارد، گفت: نشستن در خانه بدون گرمایش و روشنایی غیرقابل قبول است و دولت و نهادهای نظارتی باید فوراً وارد عمل شوند تا از قطع برق جلوگیری شود.

بریتانیا با بدترین بحران انرژی در دهه‌های اخیر دست و پنجه نرم می‌کند و میلیون‌ها بریتانیایی با قیمت بسیار بالاتر برق مواجه هستند. این دولت ۱۶ میلیارد پوند (۲۰ میلیارد دلار) به یارانه قبوض خانوار اختصاص داده است، اما با فرا رسیدن سرمای زمستان و افزایش تقاضای گرمایش، به نظر می‌رسد این کمک‌ها برای کاهش این آسیب، ناکافی است. هشدار داده شده که ۸.۴ میلیون بریتانیایی از گروه‌های اجتماعی آسیب‌پذیر تا ماه آوریل سال آینده که تعرفه‌های جدید برق تقریباً دو برابر اضافه می‌شود، در فقر سوخت قرار می‌گیرند.

کد خبر: ۱۹۱٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha