۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
۲۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری جدید در حوزه تولیدی و صنعتی استان بوشهر انجام شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

۲۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری جدید در حوزه تولیدی و صنعتی استان بوشهر انجام شد

بوشهر- رستمی مدیر کل دفتر سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر گفت: در سال جاری بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری جدید در حوزه تولیدی و صنعتی استان بوشهر انجام شده است.

رسول رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در حوزه صنعتی استان بویژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال جاری رشد محسوسی داشته است.

وی افزود: حضور سرمایه گذاران معتبر داخلی و خارجی در استان موجبات رونق فضای کسب و کار و افزایش شاغلان بومی می‌شود و نهایت توان و ظرفیت خود را در این مسیر به کار می‌گیریم.

مدیر کل جذب سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون بیش از ۴۰۰ واحد صنعتی مولد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعال هستند که بالغ بر ۶ هزار نفر از افراد بومی استان در این واحدها اشتغال دارند.

رستمی تصریح کرد: حدود یکصد واحد صنعتی و تولیدی جدیدالتاسیس در استان داریم که ۲۰ واحد در حال نصب تجهیزات و دستگاه‌ها و ۸۰ واحد نیز در مرحله توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد ساختمان و فضای کارگاهی هستند.

وی یادآور شد: در سال جاری تاکنون ۲۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری جدید در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان انجام شده که انتظار داریم ۱۵۰۰ شغل جدید ایجاد کند.

رستمی گفت: مدیریت ارشد استان حمایت کاملی از تولیدکنندگان دارد و تلاش داریم با ایجاد زنجیره کامل از تولید تا بازاریابی و فروش و صادرات محصولات، از واحدهای تولیدی و صنعتی استان حمایت کنیم.

کد خبر: ۱۹۱٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha