۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
از ۴۸ طرح مشارکتی تنها یک طرح به سود شهرداری است
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران:

از ۴۸ طرح مشارکتی تنها یک طرح به سود شهرداری است

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه از ۴۸ طرح مشارکتی تنها یک طرح به سود شهرداری است، گفت: مابقی طرح ها دارای مشکل بوده و در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

به گزارش بازار، لطف الله فروزنده در صد و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درادامه افزود: پروژه هزار و یک شب و پروژه چیتگر در گروهی که تشکیل داده ایم در حال بحث و بررسی است که با قوت پیگیری شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: در مواردی قراردادها به درستی منعقد نشده و در مورد دوم صلاحیت مشارکت کننده به خوبی مورد بررسی قرار نگرفته است، لذا مقرر شده قرارداد تیپ مشخص و صلاحیت مشارکت کنندگان بررسی شود.

وی با بیان اینکه با هفت نهاد در خصوص املاک چالش داشتیم، اظهار کرد: مشکلات پادگان ۰۶ برطرف شد؛ در بخش دیگر نیز قرار بود بانک شهر ۲۷ ملک بابت بدهی دریافت کند که در مواردی مالکیت شهرداری محرز نشده بود و مشکلاتی را داشت که در حال پیگیری برای رفع است؛ بخشی از برج میلاد به بنیاد مستضعفان اختصاص دارد که در حال پیگیری برای رفع این مساله هستیم.

فروزنده ادامه داد: قرارداد اجرای ۴۰ هزار میلیارد تومان پروژه منعقد شده که هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه مفصلی با رسا تجارت به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۱۹۱٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha