۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
پشتیبانی ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پشتیبانی ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در همدان

همدان - چهاردولی، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان گفت: ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان در استان همدان به صورت ویژه تا پایان سال پشتیبانی و پیگیری می‌شود.

علی چهاردولی در گفتگو با خبرنگار بازار پیشرفت، توانمندسازی و محرومیت‌زدایی را از سیاست‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برشمرد و اظهار کرد: ساختار خدمات حوزه اجتماعی این ستاد به بنیاد احسان، بنیاد ۱۵ خرداد، بنیاد برکت، قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات و ستاد پیشرفت منطقه‌ای تقسیم می‌شود.

وی بیان اینکه بنیاد احسان در حوزه توزیع مواد غذایی، خدمات دندانپزشکی، جهاد آبرسانی و کمک جهیزیه خدمات ارائه می‌دهد، افزود: بنیاد ۱۵ خرداد نیز در زمینه جمعیت، فرزندآوری، کمک به بیماران صعب‌العلاج و معلولان نیازمند خدمت رسانی می‌کند.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان با بیان اینکه بنیاد برکت در راستای اشتغالزایی، مشارکت بنگاهی و تسهیلات کم‌بهره خدمات ارائه می‌دهد، عنوان کرد: از سال ۹۸ فعالیت اشتغال خرد روستایی پیگیری شده و هم اکنون هفت شهرستان استان همدان زیر پوشش قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه ۶ هزار و ۳۴۸ شغل در قالب دو هزار طرح در ۱۵۵ روستا ایجاد شده است، بیان کرد: ۲۰ رسته شغلی با توجیه اقتصادی در مشاغل خرد روستایی پیگیری می‌شود.

چهاردولی از حمایت ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان یاد کرد و گفت: ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان به صورت ویژه تا پایان سال پشتیبانی و پیگیری می‌شود.

وی به اجرای ۱۰۷ طرح در راستای حمایت افراد زیر پوشش بهزیستی اشاره کرد و گفت: بودجه‌ای بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان در این حوزه در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۱۹۱٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha