۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
توسعه بانک کارگشایی یک ضرورت است
مدیرعامل بانک ملی ایران:

توسعه بانک کارگشایی یک ضرورت است

مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان همدان گفت: بانک کارگشایی برای بانک ملی ایران مانند یک گنج است و از همین رو باید با استفاده از ظرفیت های آن، توسعه پیدا کند.

به گزارش بازار به نقل از بانک ملی ایران، محمدرضا فرزین در این همایش که جمعی از اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل و معاونان و روسای ادارات کل حضور داشتند، تاکید کرد خدمات بانک کارگشایی به دلیل نداشتن سخت گیری های متداول برای اخذ تسهیلات از سوی مردم به خصوص اقشار ضعیف تر با استقبال رو به رو شده است.

وی افزود: از راه توسعه بانک کارگشایی حتی می توان علاوه بر خدمت به مردم و رفع نیازهایشان، منابع جدیدی را جذب کرد.

فرزین با بیان این موضوع که توجه به نیروی انسانی و رفع مشکلات معیشتی آنها یکی از محورهای برنامه دوساله بانک ملی ایران است اظهار کرد: ارزیابی های ما نشان می داد که وضع نیروی انسانی به دلیل تاخیر چند ساله ای که در جذب نیروی جدید وجود داشته، مطلوب نیست، بنابراین نیاز داشتیم تا برنامه منظم و دقیقی داشته باشیم تا این نیاز بر طرف شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: هدف ما این است که این بانک از نیروهای جوان و توانمند برخوردار شود و در کنار آن از تجربه نیروهایی که سال ها در بانک ملی بوده اند استفاده کند تا حداکثر استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی برای توسعه بانک صورت گیرد.

فرزین تاکید کرد: پیش از این بانک ملی ایران محصولات لازم را در اختیار مشتریانش قرار نمی داد از این رو در استراتژی دو ساله ضروری بود که محصولات جدیدی بر اساس نیاز مشتری ارائه شود. بنابراین بانکداری شرکتی و بانکداری جامع راه اندازی شد.

وی بیان کرد: یک بانک خوب باید توانایی داشته باشد تا محصولاتش را بر اساس نیازهای مشتریان ارائه دهد و این راهبردی است که ما در بانک ملی ایران دنبال می کنیم.

فرزین با اشاره به ظرفیت های استان همدان گفت: باید بانکداری شرکتی و بانکداری دانش بنیان در این استان راه اندازی شود و به سرعت توسعه یابد.

وی ادامه داد: در همدان یک مرکز فناوری در حال تاسیس است بنابراین جا دارد که یک شعبه دانش بنیان نیز راه اندازی شود.

وی تاکید کرد: بانک ملی ایران شعبه های گسترده ارزی دارد و در استان همدان هم ضرورت دارد یک شعبه ارزی که همه نوع خدمات ارزی ارائه دهد، راه اندازی شود تا این شعبه بتواند برای همه نوع خدمات ارزی بازاریابی انجام دهد.

کد خبر: ۱۹۱٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha