۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
ظرفیت آب شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۳۶ درصد بیشتر شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ظرفیت آب شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۳۶ درصد بیشتر شد

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، ظرفیت آب شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان ۳۶ درصد افزایش یافته است.

محمدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ظرفیت تامین آب شهرک های صنعتی افزایش ۳۶ درصدی داشت، ابراز کرد: ظرفیت تامین آب واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان حدود ۴۰۰ لیتر بر ثانیه بود که توانستیم امسال آن را ۳۶ درصد افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت آب شهرک های صنعتی استان سمنان ۵۴۵ لیتر بر ثانیه است، ابراز کرد: آب یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهای صنایع مستقر در شهرک های صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه در طرح‌های توسعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان آبرسانی به واحد های صنعتی نیز دیده شده است، تاکید کرد: بخشی از این آب از طریق بازچرخانی پساب تامین خواهد شد.

باقری با بیان اینکه استفاده از پساب در شهرک‌های صنعتی سمنان دامغان و شاهرود در برنامه طرح توسعه شهرک های صنعتی استان سمنان قرار دارد، بیان کرد: تامین منابع آبی به واحد های صنعتی امکان توسعه و همچنین تولید بیشتر را می دهد.

وی با بیان اینکه تامین آب منطقه ویژه اقتصادی سمنان و همچنین شهرک‌های صنعتی ایوانکی و دامغان از برنامه های در دست اجرای شرکت شهرک های صنعتی است، گفت: بهره‌گیری از آب‌های سطحی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی در برنامه وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان بیان کرد: مطالعات اولیه برای اجرای خط آبرسانی به شهرک صنعتی گرمسار و شهرک صنعتی ایوانکی از رودخانه حبله‌رود با حضور متخصصان و مشاوران زبده صورت گرفته است.

باقری ازایجاد تاسیسات تصفیه اولیه فاضلاب برای شهرک صنعتی دامغان خبر داد و گفت: مطالعات این طرح نیز انجام شده است.

کد خبر: ۱۹۱٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha