۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
یک‌هزارو ۵۰۰ طرح تعاونی متقاضی منتظر دریافت تسهیلات بانکی هستند
مدیرکل دفتر تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون :

یک‌هزارو ۵۰۰ طرح تعاونی متقاضی منتظر دریافت تسهیلات بانکی هستند

زنجان-مدیرکل دفتر تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه کارا، یک‌هزارو ۵۰۰ طرح تعاونی متقاضی منتظر دریافت تسهیلات بانکی هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی احمدزاده ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات به تعاونی ها در زنجان افزود: در خصوص تسهیلات تبصره ۱۶ نیز لازم است شورای برنامه ریزی و توسعه در استان ها، سهم بخش تعاون را در نظر بگیرند و سهم این بخش را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان با تدبیر مناسبی که صورت گرفته، تصمیم بر این شده است که دستگاه‌های اجرایی ۲۵ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ خود را به طرح های بخش تعاون پرداخت کنند،ابراز کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی کار، ۲۵ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ باید به بخش تعاون اختصاص داده شود.

مدیرکل دفتر تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه کارا، یک‌هزارو ۵۰۰ طرح تعاونی متقاضی منتظر دریافت تسهیلات بانکی هستند.

احمدزاده به بازگردش سه هزار میلیارد تومانی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در کشور اشاره کرد و گفت: در این بخش از چهار بانک عامل پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، بانک توسعه تعاون مکلف شده است تا تسهیلات خود را فقط به شرکت های تعاونی پرداخت کند.

وی بیان داشت: توجه به تعاونی ها باعث ایجاد اشتغال می شود و باید حمایت لازم از تعاونی ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۱۹۱٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha