۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
نمایشگاه زیست‌بوم فناوری سمنان آغاز به کار کرد| نمایش توان اقتصادی دانش‌بنیان‌ها
گزارش خبری بازار؛

نمایشگاه زیست‌بوم فناوری سمنان آغاز به کار کرد| نمایش توان اقتصادی دانش‌بنیان‌ها

سمنان- پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نمایشگاه رویداد زیست‌بوم فناوری و نوآوری موسوم به «سمی تکس» را با هدف معرفی توان اقتصادی شرکت‌های دانش بنیان و فناور، برگزار کرده است.

بازار، گروه استان ها: نمایشگاه زیست‌بوم فناوری و نوآوری سمنان به میزبانی دانشگاه سمنان آغاز به کار کرد. این رویداد می‌کوشد تا توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان را به نمایش بگذارد.

بخشی از این نمایشگاه به خصوص به ارائه توانمندی‌های اقتصادی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در عرصه‌های مختلف تولیدی و همچنین ایده‌پردازی تاکید دارد که مصداق شعار سال مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی یعنی دانش‌بنیان، تولید و اشتغال است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به برگزاری سمنان نمایشگاه رویداد زیست‌بوم فناوری و نوآوری موسوم به «سمی تکس»، تاکید کرد: این نمایشگاه در واقع یکی از برنامه‌های جانبی رویداد زیست بوم فناوری محسوب می‌شود که در مجموعه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در حال برگزاری است.

بخشی از این نمایشگاه به خصوص به ارائه توانمندی‌های اقتصادی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در عرصه‌های مختلف تولیدی و همچنین ایده‌پردازی تاکید دارد

علی حقیقی با بیان اینکه ۲۲ شرکت دانش بنیان و فناور در این نمایشگاه حضور دارند، بیان کرد: یکی از مهمترین بخش‌های این رویداد، به نمایش گذاشتن بیش از ۶۰ دستاورد علمی و اقتصادی این شرکت‌ها در بخش‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه این دستاوردها در زمینه کشاورزی، آب، آی تی و آی سی تی، معدن، مکانیک، فرآوری و ... است، ابراز کرد: محصولات فناورانه که تولیدات دانش بنیان و شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان است، در این نمایشگاه به معرض دید عموم و متخصصان و دانشجویان و دانشگاهیان همچنین مسئولان و تصمیم سازان استان سمنان گذاشته شده است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه عموم مردم می توانند از این تولیدات بازدید کنند، بیان کرد: این نمایشگاه به خصوص برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در بخش های مختلف می تواند جذابیت های خوبی داشته باشد.

حقیقی با بیان اینکه نمایشگاه زیست‌بوم فناوری و نوآوری سمنان فرصتی است تا هم سرمایه‌گذاران و هم مصرف‌کنندگان بتوانند تولیدکنندگان محصولات دانش‌بنیان را ملاقات کرده و بتوانند نیازمندی‌هایشان را به شرکت‌های فناور و دانش بنیان سفارش دهند.

یکی از مهمترین بخش‌های این رویداد، به نمایش گذاشتن بیش از ۶۰ دستاورد علمی و اقتصادی است

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در طرح های فناورانه و دانش‌بنیان و شرکت‌های فناور برای استفاده از کمک سرمایه‌گذاران استقبال خوبی از نمایشگاه تاکنون داشته‌اند، گفت: این نمایشگاه همچنین می‌تواند کمک بسیار خوبی برای شناساندن ظرفیت های اقتصادی شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان باشد.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی برای ارتقای اقتصادی دانش‌بنیان‌ها و شرکت های فناور برای جذب سرمایه و حمایت مالی است، ابراز کرد: فناوری‌های عرضه شده در این نمایشگاه غالباً در حوزه‌های مهندسی، محصولات کشاورزی شامل کودهای ارگانیک، آبزیان، خدمات و ... هستند و شرکت ها با توانمندی‌هایی که دارند در حوزه‌های مختلف، محصولات خودشان را به نمایش گذاشتند.

به گزارش بازار نمایشگاه رویداد زیست‌بوم فناوری و نوآوری موسوم به «سمی تکس» از ۹ صبح تا ۱۶ عصر در سالن اجتماعات شهید پازوکی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برپا است.

کد خبر: ۱۹۱٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha