۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
اعتبارات سفر رئیس جمهور به چهار هزار و ۳۹۵ میلیارد تومان افزایش یافت
فرماندار همدان:

اعتبارات سفر رئیس جمهور به چهار هزار و ۳۹۵ میلیارد تومان افزایش یافت

همدان - فرماندار همدان گفت: اعتبارات سفر رئیس جمهور به همدان، از چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به چهار هزار و ۳۹۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش بازار؛ محمدعلی محمدی در کمیته برنامه ریزی همدان اظهار داشت: حدود چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی در سفر رئیس جمهور به شهرستان همدان مصوب شد که هم اکنون هفت درصد از کل رقم اختصاص یافته اما با همین مبلغ هم می توان کارها را به نحو مطلوبی پیش برد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های استاندار همدان، اعتبارات سفر رئیس جمهور به همدان، از چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به چهار هزار و ۳۹۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه همدان اولین شهرستان در استان است که از اعتبارات سفر رئیس جمهور بهره مند می شود، افزود: ارائه گزارش از وضعیت پروژه ها فرصتی برای پایش عملکرد و پیشرفت پروژه است و دستیابی به نتیجه مطلوب را افزایش می دهد.

محمدی با تاکید بر برنامه محور بودن مدیران در راستای انجام اقدامات موثر و ماندگار عنوان کرد: مدیران دستگاه های دولتی نسبت به احصا و پیگیری پروژه های تعریف شده در دستگاه مربوطه اقدام کنند و در جذب اعتبارات از مرکز و پیشرفت فیزیکی طرح ها جدیت بیشتری داشته باشند.

وی بعضی از پروژه های شهرستان همدان مانند کنار گذر غربی را حیاتی دانست و افزود: کنارگذر غربی همدان با طول ۲۷ کیلومتر از ایستگاه پلیس راه همدان-قزوین آغاز و به شهر صالح‌آباد متصل می‌شود و نقش محوری در کاهش بار ترافیکی استان دارد.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه زمان انجام پروژه ها در سطح شهرستان به دلیل قرار داشتن در اقلیم کوهستانی بسیار محدود است، اظهار داشت: کارهای اداری، تفاهم نامه ها، تبادل موافقت نامه ها، تهیه گزارش ها و کارهای پژوهشی باید در زمانی که پروژه قابلیت اجرایی ندارد صورت گیرد و زمان لازم برای اجرا از دست نرود.

کد خبر: ۱۹۱٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha