۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
آمارهای ارائه شده از اشتغال در همدان واقعی نیست
منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم:

آمارهای ارائه شده از اشتغال در همدان واقعی نیست

همدان - منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه حل مشکلات تلنبار شده با سابقه ۲۰ تا ۳۰ ساله در همدان نیازمند همراهی مسئولان و نمایندگان است، گفت: متأسفانه آمارهای ارائه شده در استان همدان به‌ویژه در حوزه اشتغال، واقعی نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر سه شنبه در نشستی با اعضای شورای شهر همدان که در شورای شهر برگزار شد؛ با تاکید بر اینکه با جدیت پیگیر مطالبات استانی و شهری خواهیم بود، گفت: یکی از مشکلات نبود مجمع منسجم نمایندگان است که باید ضمن دوری از تک‌روی نسبت به کار جمعی اقدام شود.

حجت‌الاسلام فلاحی توجه به امور مدیریت یکپارچه شهری، ارزش افزوده، درآمد پایدار و همچنین طرح‌ها، لوایح و مباحث مورد تأکید شورا را اولویت دانست و اظهار کرد: برای رفع مشکلات تلنبار شده و گاهی با سابقه ۲۰ تا ۳۰ ساله انتظار می‌رود مسئولان و نمایندگان مجلس همراهی کنند تا این مشکلات، حل شود.

وی با اشاره به مشکلات استان در حوزه‌های مختلف گفت: برخی مسائل به‌ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری باید درون‌استانی حل شود از این‌رو بسیاری از مشکلات با هم‌اندیشی و هم‌افزایی رفع شدنی است.

حجت الاسلام فلاحی تعطیلی شورای نظارت را از مشکلات استان همدان برشمرد و بیان کرد: این شورای نظارتی باید احیا شود تا برخی مشکلات را حل کرده و مطالبه‌گری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای ایجاد زیرساخت‌های اساسی در سطح شهر که در سطح ملی راهگشا هستند نباید از ظرفیت منابع مالی و عوارض شهر بهره‌مند شویم؛ گفت: انتظار می‌رود عوارض شهر برای ارائه سایر خدمات به شهروندان و شهر به‌کار رود.

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم افزود: کشور در حوزه سرمایه‌گذاری با موانع مختلف از جمله مشکلات حوزه بیمه، مالیات و مواردی از این دست مواجه بوده که قابل پیگیری است.

فلاحی افزود: جذب سهم شهر همدان از بودجه سالانه کشور در بسیاری از موارد به دلیل عدم پیگیری مسئولان و برخی نمایندگان مجلس نادیده گرفته شده از این‌رو سعی داریم با همگرایی بیشتر، نسبت به توسعه استان قدم برداریم.

وی با اشاره به طرح تحقیق و تفحص دوره نهم مجلس، گفت: دستگاه‌های نظارتی در این زمینه آنچنان که باید و شاید مباحث را پیگیری نکرده اند از این‌رو طرح تحقیق و تفحص مجدد در مجلس یازدهم به صورت جدی‌تر مورد بازنگری و پیگیری قرار می‌گیرد.

فلاحی از کاهش اختیارات رئیس و هیأت‌رئیسه مجلس خبر داد و گفت: اداره کل قوانین مجلس نسبت به تجمیع و بازنگری قوانین در قالب قانون مدون جامع اقدام خواهد داشت که انتظار می‌رود این مهم به اتفاق‌نظر تمامی نمایندگان مجلس مورد پیگیری قرار گیرد.

منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید مطالبه‌گر باشیم، افزود: متأسفانه آمارهای ارائه شده در استان به‌ویژه در حوزه اشتغال، واقعی نیست که این مهم موجب بازگشت بودجه از استان و متضرر شدن آن خواهد شد از این‌رو این مهم نیازمند بازنگری و آسیب‌شناسی است.

کد خبر: ۱۹٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha