۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
دولت اجرای تعرفه نظام پرستاری را تکمیل کند
نماینده مردم بروجرد در مجلس:

دولت اجرای تعرفه نظام پرستاری را تکمیل کند

گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم ضمن تشکر از دولت بابت اجرای تعرفه نظام پرستاری از دولت خواست تا نواقص آن را برطرف کند.

به گزارش بازار، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن خسته نباشید و خداقوت به جامعه پرستاران و تبریک روز پرستار گفت: از دولت محترم بابت اجرای تعرفه نظام پرستاری تشکر می کنم و "الاحسان بالاتمام". دولت در برنامه های بودجه و برنامه هفتم، نواقص را برطرف کند و حقیقتاً برای جامعه پرستاری که شایسته خدمت هستند، آنچه مطلوب است را انجام دهد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم افزود: پرستارانی که در دوران کرونا در خط مقدم مبارزه با این بیماری بودند و رزمندگان جبهه سلامت هستند، وزیر بهداشت شایسته است و به نفع خود وزارتخانه است حتما از ظرفیت این عزیزان با اولویت و برنامه ریزی صحیح استفاده شود.

وی با اشاره به موضوع قانون ساماندهی صنعت خودرو که امروز مصوب شد، ادامه داد: از همکاران تشکر می کنم که امروز موضوع مشکلات کامیون داران را تمام کردند، کامیون داران از صنوف خدوم و زحمتکشی هستند که حلقه اصلی زنجیره تولید و تجارت و اقتصاد در کشور هستند و با این مصوبه بخشی از مشکلات آنها مرتفع خواهد شد.

گودرزی در پایان در تذکری خطاب به وزیر بهداشت تصریح کرد: مقدر فرمایید رشته مامایی، فوریت های پزشکی و پزشکی در دانشگاه پزشکی بروجرد ایجاد شود.

کد خبر: ۱۹۱٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha