۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
لایحه پرداخت عادلانه حقوق در دولت در دست تدوین است
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

لایحه پرداخت عادلانه حقوق در دولت در دست تدوین است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نشست پاسخگویی به تماس‌های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: دولت در حال تهیه لایحه پرداخت عادلانه حقوق در سازمان اداری استخدامی است.

به گزارش بازار، دومین نشست پاسخگویی تلفنی وزرا، معاونان و مدیران دولت سیزدهم، با حضور «سید محمد حسینی» معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس، ظهر امروز، چهارشنبه ۹ آذرماه برگزار شد.

در راستای رویکرد مردمی دولت سید ابراهیم رئیسی مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم و ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور، وزرا، معاونان و اعضای کابینه موظف شدند در روزهای مشخصی از هفته پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم باشند. پیش از این هم «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکشنبه ۶ آذر با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، پاسخگوی سوالات و مشکلات آن‌ها شد.

در برنامه امروز معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس حضور یافت و در پاسخ به یکی از تماس‌ها، درباره نظام پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان دولت اظهار داشت: دولت در حال تهیه لایحه پرداخت عادلانه حقوق در سازمان اداری استخدامی است که در آن نگاه عادلانه لحاظ خواهد شد.

حسینی افزود: قانون جامع نظام پرداخت هماهنگ، دچار ناهماهنگی شده که باید با یک بازبینی و اصلاح دوباره پرداخت حقوق‌ها هماهنگ با عدالت شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره لزوم تامین کادر آموزشی مورد نیاز در دستگاه تعلیم و تربیت گفت: با توجه به کمبود نیروی معلم در آموزش و پرورش دولت از تبدیل وضعیت کارکنان ماهر و خبره به معلم استقبال می‌کند.

کد خبر: ۱۹۱٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha