۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
چند ایده برای شب یلدای ماندگار در منزل، محل کار و مدرسه

چند ایده برای شب یلدای ماندگار در منزل، محل کار و مدرسه

شب یلدا یا شب چله یکی از کهن ترین جشن ها در فرهنگ ایرانی است.

به گزارش بازار، شب یلدا یا شب چله یکی از کهن ترین جشن ها در فرهنگ ایرانی است. در این جشن خوردن تنقلات، شاهنامه‌خوانی بزرگان خانواده برای دیگر اعضا و همچنین فال‌گیری با دیوان حافظ انجام می شود. در بلند ترین شب سال خانواده ها دور هم جمع می شوند و لباس های قرمز و سبز با طرح های انار و هندوانه
می پوشند.

برای این مراسم خاص، بعضی ها دوست دارند لباس خود را با همسرشان ست کنند، بعضی ها دنبال یک لباس خاص می گردند. پیشنهاد ما به این دسته از دوستان خرید تیشرت شب یلدا آستین بلند و یا آستین کوتاه است، عکسچاپ با داشتن طرح های شب یلدا خرید اینترنتی تیشرت طرح شب یلدا را برای شما آسان کرده است. شما می توانید از طرح های عکسچاپ برای خرید اینترنتی ست دو نفره تی شرت طرح شب یلدا استفاده کنید و لباس ست شب یلدا با همسرتان داشته باشید.

همچین به مناسب شب یلدا معمولا سازمان های کوچک و بزرگ به کارمندان، مشتریان و هرکس که با آنها در تعامل است هدیه می دهند. این هدیه ها شامل آجیل و شیرینی و دیگر تنقلات شب یلدا می باشد. مشکلی که این دسته از هدایا دارند این است که همان شب مصرف می شوند و چیزی به عنوان یادگاری باقی نمی ماند ، از طرفی دادن این نوع پک ها مرسوم است و نمی توانند حذف شوند. پس بهترین کار این است که در کنار پک های تنقلات چیزی به عنوان یادگاری بدهند. پیشنهاد ما چاپ طرح شب یلدا با لوگوی شرکت روی لیوان است، لیوان ها در همه جا کاربرد دارند و ماندگاری بالایی دارند.
می توانید داخل لیوان را با آجیل ، یا شکلات و یا انارهای کوچک خشک شده که نمادی از شب یلدا هستند پر کنید.

در مدارس نیز شب یلدا را با دانش آموزان جشن می گیرند و پک هایی از طرف مدرسه به دانش آموزان داده می شود که معمولا شامل آجیل و تنقلات یلدایی هستند. برای ماندگار تر کردن جشن یلدا می توانید لیوان های حرارتی اکلیلی دسته قلبی با طرح شب یلدا و ثبت تاریخ برگزاری جشن یلدا مدرسه همراه پک تنقلات بدهید، با این کار هدیه ای ماندگار و کاربردی برای دانش آموزان خود تدارک دیده اید ، و چون لیوان های حرارتی با ریختن آب گرم طرحشان مشخص می شود، عمدتا مورد توجه و علاقه دانش آموزان دانش آموزان قرار میگیرد..

شما می توانید تمامی موارد فوق را برای ماندگار تر کردن شب یلدای خود از سایت عکسچاپ (www.akschap.com) به راحتی و به صورت آنلاین و حضوری تهیه کنید. عکسچاپ با داشتن طرح های جدید شب یلدا خرید هدیه شب یلدا را برای شما آسان کرده است. شما می توانید با اضافه کردن متن یا عکس دلخواه خود به طرح ها آماده شب یلدا و یا دادن طرح دلخواه خود به اپراتور های عکسچاپ تیشرت شب یلدا و ماگ شب یلدا برای جشن یلدای خود با چند کلیک ساده بسازید.

کد خبر: ۱۹۱٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha