۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
نرخ مشارکت اقتصادی درزنجان به ۴۹ درصد رسید /کاهش نرخ بیکاری
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی زنجان:

نرخ مشارکت اقتصادی درزنجان به ۴۹ درصد رسید /کاهش نرخ بیکاری

زنجان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان به افزایش نرخ مشارکت اقتصادی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در استان زنجان از ۴۶.۷ درصد در سال ۹۷ به ۴۹.۱ درصد در سال ۹۸ رسیده است. 

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار به افزایش نرخ مشارکت اقتصادی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در استان زنجان از ۴۶.۷ درصد در سال ۹۷ به ۴۹.۱ درصد در سال ۹۸ رسیده است. 

وی از کاهش نرخ بیکاری در استان طی سال گذشته  خبر داد و اظهار کرد: شاخص نسبت اشتغال استان زنجان نیز از ۷.۴۲  درصد در سال ۹۷ به ۱.۴۵ درصد در سال ۹۸  رسیده است که بالاترین نسبت در بین تمامی استان ها  است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، همچنین به نرخ مشارکت اقتصادی بانوان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: نرخ مشارکت اقتصادی بانوان در استان زنجان  بیش از ۱۵.۹ درصد است و این نشان می دهد وضعیت اشتغال بانوان استان مطلوب است. 

یوسفی تاکید کرد: طی سال های اخیر با فعال شدن واحدهای تولیدی در استان بیکاری هم به تبع کاهش یافته است. 

وی گفت: استان زنجان در خصوص  مشارکت اقتصادی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است  و امیدواریم در سال جاری با فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی جدید در استان مشارکت اقتصادی افزایش پیدا کند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان،تصریح کرد: با افزایش اشتغال در استان تعداد بیمه شدگان هم به تبع در سال گذشته افزایش داشته است. 

کد خبر: ۱۹٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha