۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
 پرداخت بیش از ۷۵ هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه در آبان ماه

پرداخت بیش از ۷۵ هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه در آبان ماه

بانک سپه طی آبان ماه سال جاری بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال در قالب ۷۵ هزار فقره تسهیلات، در حوزه‌های مختلف پرداخت کرده است.

به گزارش بازار به نقل از بانک سپه، بانک سپه طی آبان ماه سال جاری بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال در قالب ۷۵ هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های کمک ودیعه مسکن، قرض‌الحسنه ازدواج، فرزند آوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی کمیته امداد و سازمان بهزیستی به آحاد مردم پرداخت کرده است.

این بانک به‌ منظور اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی از تاریخ ابلاغ طرح تسهیلات بدون ضامن تا سقف یک میلیارد ریال، از بهمن‌ ماه ۱۴۰۰ تا پایان آبان ماه سال جاری، برای بیش از ۴۷۷ هزار فقره پرونده، معادل ۱۳۸ هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده که از این میزان ۱۷ هزار و ۸۹ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۵۲ هزار و ۸۹۱ فقره پرونده مربوط به آبان ماه سال جاری است.

همچنین نخستین بانک ایرانی که در زمره بانک‌های برتر درزمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در آبان ماه سال جاری به ۷ هزار و ۲۰۱ پرونده به میزان ۱۰ هزار و ۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

این در حالی است که بانک سپه در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری در آبان ماه سال جاری بالغ‌ بر ۲ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال برای ۶ هزار و ۶۷۹ فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه میزان ۲ هزار و ۶۲۹ میلیارد ریال در قالب ۳ هزار و ۶۴ فقره پرونده تسهیلاتی قرض‌الحسنه خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۹۸۴ میلیارد ریال بابت یک هزار و ۱۲۶ فقره پرونده تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی و ۲ هزار و ۲۹۷ میلیارد ریال در رابطه با تسهیلات کمک ودیعه مسکن بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار برای ۴ هزار و ۱۱۳ پرونده تسهیلات اعطا کرده است.

کد خبر: ۱۹۰٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha