۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
آنباکس بهترین کارگاه تولیدی جعبه هارد باکس در تهران

آنباکس بهترین کارگاه تولیدی جعبه هارد باکس در تهران

امروزه بسیار بیش‌تر از گذشته به بسته‌بندی محصولات اهمیت داده شده است و برای هر محصول یک بسته‌بندی خاص و متفاوت در نظر خواهند گرفت.

به گزارش بازار، امروزه بسیار بیش‌تر از گذشته به بسته‌بندی محصولات اهمیت داده شده است و برای هر محصول یک بسته‌بندی خاص و متفاوت در نظر خواهند گرفت، در گذشته برای جابه‌جایی محصولات فروشگاهی و هدایا از پلاستیک و یا جعبه‌های مقوایی استفاده می‌شد که معمولا این بسته‌بندی‌ها مقاومت بالایی نداشتند, اما در حال حاضر صنعت جعبه‌سازی بسیار پیش‌رفته شده و استفاده از بسته‌بندی‌های نوین در تمامی صنایع بسیار رایج بوده و افراد را به خرید محصولات این بسته‌بندی‌ها ترغیب خواهند کرد. معمولا تمامی جعبه‌های موجود در بازار جعبه‌های سخت بوده که از چندین لایه برای مقاومت بالای بدنه ساخته شده‌اند. جعبه سخت همان هارد باکس می‌باشد که برای جابه‌جایی محصولات بسیار استفاده شده زیرا مقاومت بدنه بسیار بالایی دارد که سبب خواهد شد هنگام جابه‌جایی محصولات ضربه و فشار به محتویات درون جعبه وارد نشود. هارد باکس‌های موجود در بازار انواع بسیار مختلفی داشته که هرکدام مناسب برای یک محصول می‌باشد. توجه داشته باشید که هنگام خرید جعبه‌های سخت باید از کارگاه تولیدی هاردباکس مطمئن اقدام به خرید کنید تا جعبه سخت مدنظر شما کیفیت بالا داشته باشد.

هارد باکس چیست؟

هارد باکس چیست؟

جعبه‌های سخت از چندین لایه مقوا ساخته شده که معمولا مقاومت بسیار بالایی دارند این جعبه‌ها در تعداد بالا از مقواهای با کیفیت با دستگاه‌های پیش‌رفته و مدرن روز ساخته می‌شوند، البته شما با داشتن الگو و لوازم اولیه در تعداد بسیار کم و محدود در منزل نیز می‌توانید هارد باکس خود را طراحی و تولید کنید. هارد باکس‌های موجود در بازار تنوع طرح و سایز بسیار گوناگونی داشته که سبب افزایش فروش محصولات خواهند شد. از انواع مختلف هارد باکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جعبه‌های ساده دو تکه: این هارد باکس از سایر هارد باکس‌های موجود در بازار بسیار سریع‌تر ساخته شده است زیرا طراحی بسیار آسان و راحتی دارد علاوه‌بر سرعت طراحی قیمت بسیار مناسبی دارد و جز متداول‌ترین نوع هارد باکس‌های موجود در بازار است.
  • جعبه سه تکه: این جعبه‌ها مقاومت بسیار بالایی نسبت به جعبه دو تکه دارد ولی علاوه‌بر قیمت بالاتر، زمان بیش‌تری نیز برای ساخت لازم دارد.
  • جعبه کتابی: درب هارد باکس کتابی معمولا بسیار متفاوت‌تر از جعبه‌های دیگر بوده و به‌صورت مگنتی، ساده و قفل‌دار طراحی می‌شود. جعبه کتابی با درب ساده و قفل‌دار امنیت کم‌تری نسبت به درب مگنتی داشته و قیمت مناسب‌تری نیز دارند. درب مگنتی سبب افزایش امنیت محتویات درون جعبه شما خواهد شد و یک جعبه مناسب برای نگهداری و هدیه دادن لوازم آرایشی و زیورآلات می‌باشد.
  • جعبه کشویی: این جعبه از سایر جعبه‌ها بسیار متنوع‌تر بوده و درب جعبه به‌صورت افقی باز و بسته خواهد شد. این جعبه بسیار شکیل بوده و برای تمامی سلیقه‌ها مناسب است فقط برای خرید جعبه کشویی و سایر جعبه‌های سخت بهتر است از بهترین کارگاه تولیدی هارد باکس کمک بخواهید تا ضمن کیفیت بالای بدنه و درب، کم‌ترین خطای اندازه‌گیری را داشته باشد. 

هارد باکس چه کاربردی دارد؟
 

کاربرد هارد باکس

ما از هارد باکس‌های ساخته شده می‌توانیم در صنایع مختلفی استفاده کنیم، برخی از این صنایع شامل:

  •   صنعت لوازم آرایش: برای بسته‌بندی تمامی لوازم لوکس آرایشی و بهداشتی از جعبه سخ استفاده می‌شود، معمولا استفاده از هارد باکس کتابی در این صنعت بسیار رایج بوده است زیرا علاوه بر حفاظت محتویات درون جعبه سبب افزایش جذابیت بصری محصولات نیز خواهد شد که همین موضوع سبب افزایش فروش محصولات شما می‌شود.
  • شرکت تولید کننده تلفن همراه: اهمیت استفاده از جعبه سخت برای شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه بسیار زیاد بوده زیرا معمولا اطلاعات مهم گوشی روی درب و بدنه جعبه تلفن همراه درج شده و معمولا افراد تا زمان نگهداری گوشی، جعبه را نیز باید نگهداری کنند. مقاومت بدنه و درب جعبه سبب خواهد شد تا فشاری به صفحه حساس گوشی‌های لمسی وارد نشود.
  • صنایع الکترونیکی و لوازم جانبی: معمولا قطعات الکترونیک و لوازم جانبی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده به همین‌ دلیل استفاده از جعبه‌های سخت برای جلوگیری از آسیب به محتویات درون جعبه بسیار واجب بوده و از ضرر مالی جلوگیری خواهد کرد.
  • بسته بندی ویژه مخصوص صادرات: در بیش‌تر اوقات شرکت‌های تولید کننده برای صادرات محصولات خود در قسمت بسته‌بندی ضعیف عمل کرده که سبب فروش کم محصولات خواهد شد، داشتن بسته‌بندی زیبا و شکیل برای محصولات صادراتی بسیار واجب بوده زیرا جعبه با کیفیت محصولات نشان‌دهنده کیفیت بالای محتویات درون جعبه خواهد بود.
  • صنایع مواد غذایی و خوراکی: نگهداری محصولات خوراکی و غذایی به‌صورت سالم و بهداشتی بسیار ضروری بوده است، جعبه‌های سخت خاصی در صنایع مواد غذایی و خوراکی استفاده خواهد شد که محصولات را در برابر عوامل مخرب، نور، دما و از همه مهم‌تر عوامل بیماری‌زا محافظت خواهد کرد. استفاده از جعبه‌های مخصوص مواد غذایی سبب افزایش طول عمر خوراکی در مدت زمان نگهداری در انبار خواهد شد.
  • زیور آلات و صنایع کادویی: جعبه‌های سخت انواع مختلفی دارند که تمامی این جعبه‌ها سبب افزایش ایمنی محصولات شما خواهد شد. شما می‌توانید از هاردباکس با توجه به طول عمر طولانی که دارند برای نگهداری از زیورآلات خود استفاده کرده و یا این محصولات را به دیگران هدیه بدهید.

شما به کمک بهترین کارگاه تولیدی هارد باکس در ایران به کمک دستگاه‌های نوین روز دنیا می‌توانید جعبه مدنظر خود را سفارش دهید، این جعبه‌های سخت  قابلیت درج لوگو شرکت شما را بر روی بدنه و درب جعبه دارند که این‌کار سبب افزایش فروش بیش‌تر محصولات شما خواهد شد و با توجه به عمر طولانی جعبه‌های سخت تا مدت زمان زیادی لوگو و محصول شما در نزد خریدار ماندگار خواهد ماند فقط باید جعبه خود را با مواد اولیه با کیفیت سفارش دهید.

هنگام سفارش جعبه هارد باکس باید به چه نکاتی دقت داشته باشیم؟

سفارش جعبه هارد باکس

  • جنس جعبه: در هنگام خرید و یا سفارش جعبه سخت حتما به جنس جعبه توجه داشته باشید، تا متناسب با کالای شما طراحی شده باشد. یکی از جنس های پرطرفدار و متداول‌ برای تولید جعبه، جنس مقوایی خواهد بود زیرا علاوه‌بر قیمت مناسب مقاومت بسیار بالایی دارد به همین‌خاطر استفاده از مقوا در ساخت جعبه بسیار رایج بوده است.
  • شکل ظاهری جعبه: یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام سفارش و خرید جعبه سخت شکل ظاهری جعبه بوده که شما باید به این مورد توجه زیادی داشته باشید زیرا قبل از دیدن محتویات درون جعبه، ظاهر جعبه اهمیت بیش‌تری خواهد داشت. حتما برای ظاهر جعبه خود ایده بکر داشته باشید تا به‌راحتی بتوانید مشتری را به خرید ترغیب کنید.
  • اندازه جعبه: انتخاب سایز مناسب جعبه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که هنگام خرید باید به این نکته بسیار توجه داشته باشید. حتما در هنگام سفارش جعبه حتما سایز مناسب با محتویات درون جعبه را انتخاب کرده زیر جعبه بیش‌ از حد بزرگ‌تر و یا جعبه کوچک سبب شده تا محتویات درون جعبه در هنگام جابه‌جایی دچار مشکل شوند پس جعبه خود را متناسب با فرم و سایز محصول خود سفارش دهید.
  • چاپ روی جعبه: اطلاعات بسیار مهمی درباره محصولات بر روی جعبه درج خواهد شد پس حتما توجه داشته باشید تا با رنگ و فونت مناسب این اطلاعات نوشته و درج شود همچنین می‌توانید به کمک چاپ لوگو و مطالب به‌صورت هوشمندانه سبب تبلیغ کاربردی محصول خود شوید. اطلاعات چاپ شده بر روی جعبه باید شامل لوگو، اطلاعات محصول، نحوه نگهداری محصول، روش استفاده و اطلاعات کسب و کار شما باشد.
  • طراحی جعبه: حتما برای ساخت جعبه از ایده‌های خلاقانه با رنگ‌های زیبا استفاده کنید و جامعه هدف خود را مدنظر داشته باشید تا طبق سلیقه جامعه هدف طراحی جعبه را انجام دهید. استفاده از روکش‌های زیبا و با کیفیت سبب افزایش فروش شما خواهد شد.
  • قیمت جعبه: شاید مهم‌ترین نکته در هنگام خرید هارد باکس قیمت جعبه می‌باشد حتما در هنگام خرید هارد باکس به قیمت این محصول توجه داشته باشید تا ضمن داشتن تمامی نکات بالا قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

قیمت هارد باکس به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت هارد باکس

قیمت هارد باکس مشخص نبوده زیرا عواملی مختلفی نظیر سایز جعبه سفارش داده شده، تعداد جعبه، جنس بدنه و درب، روکش استفاده شده  و نوع چاپ از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت هارد باکس خواهد بود که همه این عوامل سبب افزایش و یا کاهش قیمت می‌شود.

آنباکس، بهترین تولیدی هارد باکس در ایران

همه تولید کنندگان جعبه، توانایی ارائه خدمات مدنظر شما را نخواهد داشت پس بهتر است تولید کننده‌ایی را انتخاب کنید که تجربه لازم را در این زمینه داشته باشد و با به‌کارگیری نیروی کاری مجرب و دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک اقدام به طراحی جعبه مدنظر شما کرده و در نهایت یک هارد باکس با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار دهد. یکی از بهترین کارگاه‌های تولیدی هارد باکس در ایران، آنباکس بوده که با توجه به داشتن سابقه چندین ساله خود سبب افزایش اعتماد مشتریان شده است. تمامی متریال استفاده شده در طراحی جعبه‌های تولید شده از بهترین مواد مصرفی تامین کنندگان داخلی و خارجی بوده که سبب افزایش کیفیت هارد باکس خواهد شد. شما به صورت غیرحضوری می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت آنباکس (https://unboxpack.com) به کمک مشاورین به‌صورت ۲۴ ساعته سفارش خود را ثبت کرده و در اسرع وقت درب منزل دریافت کرده و هزینه جعبه را پرداخت کنید.

کد خبر: ۱۹۰٬۷۷۴

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha