۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
نمایشگاه تخصصی ادوات کشاورزی در سمنان برپا شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

نمایشگاه تخصصی ادوات کشاورزی در سمنان برپا شد

سمنان- قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برپایی سومین نمایشگاه تخصصی ادوات کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان در محل نمایشگاه‌های دائمی سمنان خبر داد.

محمدرضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه سومین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی ۱۴ استان کشور در سمنان گشایش یافته است، ابراز کرد: ۶۵ واحد تولیدی محصولات مختلف خودشان را در ارتباط با کشاورزی و منابع طبیعی در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه داروهای دام پزشکی، ماشین آلات ادوات، مواد معدنی، اوره، زئولیت، حفاظت از آب، شیرآلات استاندارد، پرورش و برداشت آبزیان و محصولات سلامت محور از جمله غرفه های این نمایشگاه است، تاکید کرد: شرکت های بخش خصوصی و همچنین دانش‌بنیان‌ها از استان های قزوین، خراسان شمالی، گلستان و ... به نمایش گذاشتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه معرفی محصولات دانش بنیان از جمله بخش های محوری این نمایشگاه است، بیان کرد: بخشی از غرفه های این نمایشگاه به مقوله نهاده های دامی و مکمل غذایی برای دام و طیور و آبزیان اختصاص دارد.

قاسمی با بیان اینکه بخش های گلخانه‌ای و تجهیزات و سیستم های کشاورزی نوین، آبرسانی و ادوات آن، دام و طیور و دامپزشکی و ترویج مبتنی بر دانش بنیان و نوآوری بخش های این نمایشگاه هستند، گفت: این نمایشگاه همچنین تلاش دارد تا فرصت های سرمایه گذاری برای دانش بنیان های فعال در بخش منابع طبیعی و کشاورزی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه برپایی این دست نمایشگاه ها نقش بسیار خوبی برای تشویق کشاورزان برای استفاده از فناوری دارد، ابراز کرد: برگزاری چنین رویدادهایی همچنین زمینه رقابت برای تولیدکنندگان در حوزه تجهیزات کشاورزی را نیز مهیا می سازد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه محل دائمی نمایشگاه های بین المللی سمنان، میزبان سومین نمایشگاه تخصصی ادوات کشاورزی است، تاکید کرد: این نمایشگاه تا نهم آذرماه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به روی بازدید کنندگان گشوده است.

کد خبر: ۱۹۰٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha