۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
رونمایی از گوشی جدید شیائومی ۱۳ و سه محصول دیگر
شرکت شیائومی خبر داد؛

رونمایی از گوشی جدید شیائومی ۱۳ و سه محصول دیگر

شرکت شیائومی چین از رونمایی از سری ۱۳ گوشی های هوشمند خود خبر داد که قرار است در اولین روز از ماه دسامبر در چین برگزار شود.

به گزارش بازار؛ شرکت شیائومی چین از رونمایی از سری ۱۳ گوشی های هوشمند خود خبر داد که قرار است در اولین روز از ماه دسامبر در چین برگزار شود.

بر اساس این گزارش، شیائومی اعلام کرده که سری ۱۳ گوشی های این شرکت قرار است با نام های تجاری «شیائومی ۱۳» و نسخه «۱۳ پرو» به بازار عرضه شوند. شیائومی تنها یک تیزر تبلیغاتی از این گوشی منتشر کرده و از انتشار تصویر کامل و مشخصات فنی آنها خودداری نموده است.

با اینحال، برخی وب سایت های مطلع و نزدیک به شرکت شیائومی برخی مشخصات فنی سری ۱۳ را منتشر کرده اند که شامل استفاده از پردازشگر اسنپ دراگون نسل ۸ در این مصحول جدید می شود. همچنین هر دو نسخه گوشی یاد شده، قرار است با سیستم عامل اندروید ۱۳ روانه بازار شوند.

از سوی دیگر، شیائومی قرار است همزمان با رونمایی از گوشی جدید خود، از رابط کاربری جدید خود یعنی MIUI۱۴ و هدست های Buds ۴ به همراه ساعت هوشمند شیائومی واچ S۲ نیز رونمایی کند که با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال نو میلادی، به نظر می رسد این شرکت چینی مجموعه کاملی را به عنوان عیدی سال نو برای مخاطبین و طرفداران پر و پا قرص خود ارائه خواهد کرد.

در همین حال، وب سایت چینی «ویبو» که معمولا اطلاعات محرمانه مربوط به گوشی های هوشمند جدید تولید شرکت های چینی را منتشر می کند، اعلام کرده که شیائومی قرار است مراسم رونمایی از چهار محصول جدید خود را ۷ عصر به وقت چین انجام دهد.

کد خبر: ۱۹۰٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha