۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
۱۴۰۰۰ کارگاه تولیدی در زنجان فعالیت می کند
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

۱۴۰۰۰ کارگاه تولیدی در زنجان فعالیت می کند

زنجان - مدیرکل تامین اجتماعی زنجان، تعداد کارگاه های فعال استان زنجان را بیش از ۱۴ هزار و ۹۱۶ کارگاه اعلام کرد و گفت: طی سال گذشته کارگاهی در استان تعطیل نشده است.

مسعود علیاری در گفتگو با خبرنگار بازار، به تعداد بیمه شدگان اجباری استان زنجان اشاره کرد و گفت: تعداد بیمه شدگان بیمه اجباری در استان از ۱۱۰ هزار نفر در پایان سال ۹۷ به ۱۱۶ هزار و ۲۶۹ نفر رسیده است. 

وی اظهار کرد: طی سال گذشته بیش از شش هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی بازنشسته شدند. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان،  تعداد بیمه شدگان اجباری جدید استان در سال ۹۸ را بیش از ۱۲ هزار نفر اعلام کرد و افزود: طی سال گذشته دو هزار و ۲۵۰ نفر نیز به تعداد بیمه شدگان مشاغل آزاد استان زنجان است. 

علیاری تعداد کارگاه های تولیدی فعال استان زنجان را بیش از ۱۴ هزار و ۹۱۶ کارگاه اعلام کرد و یادآور شد: این تعداد کار گاه فعال در سطح استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند. 

وی  به بخشودگی جرایم تامین اجتماعی مربوط به کارگاه‌های خوش‌حساب در استان اشاره کرد و گفت: کارگاه‌هایی که از سوی بانک‌ها تملک می‌شوند، کارگاه تعطیل محسوب شده و مشمول این بخشودگی نیستند.

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان، تصریح کرد: خوشبختانه طی سال گذشته کارگاهی در استان تعطیل نشده  است و این نشان می دهد وضعیت تولید و اشتغال در استان خوب است.

علیاری گفت: در سال جاری هم تامین اجتماعی استان نسبت به بخشودگی بدهی کارفرمایان برنامه ریزی لازم را انجام داده است. 

کد خبر: ۱۹٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha