۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
با کمی فکر شکست را به پیروزی تبدیل کردم

با کمی فکر شکست را به پیروزی تبدیل کردم

بعد از فصل برداشت کسی خریدار محصولات ما نبود و میوه ها در خطر فاسد شدن بودند که من با ایده خشک کردن میوه باعث شدم تا به سود فروان برسیم و از ورشکستگی نجات پیدا کنیم.

بعد از فصل برداشت کسی خریدار محصولات ما نبود و میوه ها در خطر فاسد شدن بودند که من با ایده خشک کردن میوه باعث شدم تا به سود فروان برسیم و از ورشکستگی نجات پیدا کنیم. در حال حاظر در این حوزه فعالیت دارم و در ادامه قصد دارم شما را با این محصولات آشنا کنم.

زردآلو خشک قیسی

زردآلو خشک قیسی، دارای انواع ویتامین آ و سی و میزان زیادی فیبر گیاهی و آهن بالا و کلسیم و پتاسیم و فسفر می باشد.

همچنین تمامی این فاکتورها به صورت ضروری مورد نیاز بدن و تامین کننده بدن می باشد.

وجود پتاسیم به مصرف عضلات بدن می رسد و با ویتامین آ موجود در این خشکبار می توان از بینایی سالم برخوردار شد.

ویتامین سی سبب بالا رفتن سطح ایمنی بدن در مقابل انواع بیماری های ویروسی می شود و با مصرف آن می توان بسیاری از معضلات بدن که ناشی از کمبود این ماده است را در بدن برطرف نمود. فراوانی انواع میوه در کشور سبب ایجاد بیزنس و تجارت جدید و سودمند بنام تجارت میوه خشک شده است و زردآلو خشک نیز نمونه ای از این محصولات است.

افراد بسیاری، از خرید و فروش، قیسی، در داخل و خارج از کشور از سود فروش آن بسیار زیاد برخوردار می باشند.

فروش این محصولات همه به صورت کلی صورت می گیرد و هم به صورت جزء و کسانی که به دنبال خرید عمده هستند، می توانند خرید مناسبی داشته باشند.

برگ خشک هلو

خواص برگ خشک هلو برای مادران و همچنین جنین بسیار بی شمار است، چرا که دارای ترکیبات مفیدی می باشد که هر کدام به رشد نمو جنین کمک می کند، باید گفت که برگه هلو به دلیل داشتن فولات جنین را در برابر هرگونه نقص عصبی محافظت می کند، وجود ویتامین C در برگه هلو به رشد ماهیچه ها، استخوان ها، دندان و پوست جنین کمک می کند. وجود پتاسیم موجود در برگه هلو از خستگی های عمومی و گرفتگی عضلات مادران باردار جلوگیری می کند، و در آخر برگه هلو به دلیل داشتن فیبر می تواند بهترین گزینه برای جلوگیری از یبوست در زنان باردار باشد. بسیاری از افراد معده ناراحت و حساسی دارند و نمی‌ توانند از میوه و سبزیجات سبزیجات تازه استفاده کنند و معمولاً دچار سوزش سر دل و ترش شدن معده می ‌شود. همچنین افرادی که دچار دیابت هستند می توانند با خیال راحت از این میوه استفاده کنند بدون اینکه نگرانی باشند که قند خون آنها و افزایش پیدا کند.

با کمی فکر شکست را به پیروزی تبدیل کردم

چیپس میوه سیب

این چیپس میوه سیب منبع غنی از انواع مختلف ویتامین ها، املاح معدنی و مواد مغذی است.

شما می توانید با خیال راحت از این میوه استفاده کنید اگر به سلامت کودکان خود اهمیت می دهید حتما سعی کنید این میوه خشک را تهیه نمایید.

آنها مصرف کنند و دیگر نیازی نداشته باشد مکمل های شیمیایی را استفاده کنند، فیبر بسیار زیادی که میوه خشک دارد باعث می شود که از بروز مشکلات دستگاه گوارش و یبوست جلوگیری کند.

همچنین کلسیم بسیار زیادی که در میوه خشک وجود دارد می تواند به استحکام استخوان کودکان کمک کرده و از بروز پوکی استخوان و نرمی استخوان در آنها جلوگیری کند و به رشد بهتر کودکان کمک می نماید.

مصرف میوه خشک باعث می شود که شما انواع مختلف ویتامین های گروه آ، ب و ی را جذب کنید و پتاسیم بسیار زیادی که میوه دارد می ‌تواند به تقویت قلب شما کمک کند و از بروز گرفتگی رگهای قلبی و بروز سکته قلبی جلوگیری نماید.

با کمی فکر شکست را به پیروزی تبدیل کردم

کد خبر: ۱۹۰٬۵۷۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha